Ne străduim să asigurăm un mediu de lucru prietenos şi primitor, încurajând o cultură bazată pe iniţiativă, performanţă şi formare continuă a oamenilor valoroşi.
IE is not supported! Please open this website in other browser.
Ne străduim să asigurăm un mediu de lucru prietenos şi primitor, încurajând o cultură bazată pe iniţiativă, performanţă şi formare continuă a oamenilor valoroşi.
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare.
Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITAȚI :
CERINȚE:
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare.
Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITAȚI :
CERINȚE:
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare.
Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITAȚI :
CERINȚE:
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Iti place sa vorbesti la telefon?
Vrei sa lucrezi full time de la birou intr-un colectiv tanar si mediu de lucru placut?
Atunci esti omul nostru!
Trebuie doar sa ai experienta, iar restul te invatam noi absolut tot ceea ce trebuie sa stii
Ce ne dorim?
-persoana deschisa, amabila si cu dorinta de a invata lucruri noi;
-capacitatea de organizare;
-atitudine pozitiva;
-bune abilitati de comunicare si lucru in echipa
Ce beneficii poti avea?
-contract nedeterminat;
-salariul fix+comision atractiv;
-laptop
-program flexibil, luni-vineri
-training asigurat
-posibilitati reale de avansare
-Abonament retea privata de sanatate
-Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă
-Birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi
Descrierea job-ului:
Candidatul Ideal:
Daca esti in cautarea unui job care să îți aducă satisfacții materiale si profesionale, PAYPOINT iti ofera aceasta oportunitate !
Comunici bine si ai o bună capacitate de învățare, găsești mereu soluții pentru rezolvarea problemelor și îți place să fii de ajutor! Atunci, Hai în echipa noastră!
Alătură-te colegilor noștri din echipa Contact Center PayPoint- Divizia Operatiuni, învață totul despre servicii și clienti. Cu voință și perseverență vei trece peste orice ar părea un obstacol, avand susținere continuă din partea noastră.
Ce trebuie să faci?
- Furnizarеa dе informatii corеctе si complete cliеntilor, rеfеritoаrе la produsele si sеrviciile companiei;
- Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi, dupa perioada de training;
- Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in bazele de date specifice;
- Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi;
- Inregistrarea sugestiilor/sesizarilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.
Pregateste-te să cunoști oameni din diverse domenii, să comunici și să te bucuri de rezultatele implicării tale! Ai posibilitati reale de avansare in cadrul Div. Operatiuni sau in alte divizii. Suntem o echipa dinamica si tanara, care iti ofera training on-the-job adaptat profilului tau si coaching constant.
Iti vor fi de ajutor:
Student sau absolvent studii superioare;
Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)- basic level;
Putere dе convingere si abilitati excelente dе comunicare;
Atentie la detalii;
Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
Gandire si capacitate dе analiza si sinteza;
Empatie si orientare spre client;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Capacitate dе a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata dе companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Vei beneficia de contract pe perioada nedeterminata, salariul fix și bonus , abonament la o retea privata de sanatate si o cafea buna 😊
Locatie: Bucuresti- Piata Charles De Gaulle nr 15 (locatie centrala la 2 minute distanta de statia de metrou Aviatorilor)
Program: ture flexibile
Tip job: full time (8 ore)
Rol Principal:
Gestioneaza stocurile de terminale si echipamente componente sau periferice ale acestora care se afla in piata, in magazie, la service sau in orice alta parte in care au fost trimise cu acordul companiei.
Calificari si Experienta:
Calitati Estentiale:
Responsabilitati:
Beneficii:
Abonament servicii medicale
Team-building
Extra zile de concediu
Tichete de masa
Laptop
Responsabilitati:
Nivelul de studii:
Cerinte:
Competentele postului:
acordare si transmitere de informatii;
culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
pregatire de materiale si rapoarte;
deprinderi de cercetare si investigare
Beneficii:
Bonus de performanta
Prime de sarbatori
Posibilitatea de a lucra out of office/hybrid
Timp de lucru flexibil
Telefon mobil
Abonament servicii medicale
Team-building
Extra zile de concediu
Tichete de masa
Laptop
Evenimente/petreceri de companie
RESPONSABILITATI:
raportari saptamanale/ lunare ( raport tranzactii furnizori, raport vanzari&profit)
reconcilieri facturare furnizor versus tranzactionare/comanda
reconcilieri tranzactii esuate/facturare si actualizare in fisierul de evidenta
urmarire realizare target operatori , reconciliere/ estimare bonus furnizori
prelucrare/ emitere documente in ERP si actualizare in fisierul de evidenta facturi
mentinerea relatiei cu furnizori
informari saptamanale cu privire la cursurile saptamanale/lunare
prelucrarea si transmiterea comenzilor de stoc (PIN-uri) catre furnizori
urmarire comenzi
import PIN-uri in sistem si reconciliere
PROFIL:
experienta min. 2 ani in domeniu
studii superioare finalizate
spirit analitic, cu atentie la detalii
capacitate de organizare si priorizare
initiativa si proactivate
abilitati de comunicare si lucru in echipa.
cunostinte operare PC: MS Office ( Excel avansat); sisteme ERP
CE OFERIM:
Tichete de masa;
Abonament clinica de sanatate privata;
Funwork: Team Building si Petreceri
Wellbeing Program: Masaj in fiecare Vineri la birou
Acces la Biblioteca Paypoint
Oportunitati de dezvoltare intr-o multinationala;
Program de lucru part-time.
Candidatul ideal:
Atenț la detalii, pasionat de cifre, proactiv, capacitate de analiza, sinteză și stabilire a priorităților, cu orientare spre realizarea obiectivelor.
Cerinte:
- Experienta - min 5 ani
- Experienta in IFN/ banca / institutie de plata/ raportari BNR constituie un avantaj
- Bune cunoștinte în domeniul legislatiei contabile și fiscale;
- Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;
- Cunoasterea ERP NAV constituie un avantaj;
- Cunostinte MS Office;
- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;
- Implicare și spirit de inițiativă.
Responsаbilitati:
- Evidenta si inregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
- Evidenta si inregistrarea extraselor bancare;
- Evidenta și inregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
- Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
- Reconcilieri fise de cont furnizori și clienți;
- Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
- Participare la inventarierea anuala/lunara si inregistreaza rezultatele inventarierii;
- Intocmirea confirmarile de sold la inchiderea exercitiului financiar;
- intocmeste rapoartele cerute de auditorii interni si externi ai Companiei, precum si de
organele de control ale statului;
- Pregatire balanta de verificare lunara, declaratii;
- Depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
Participa activ la realizarea obiectivelor Companiei
Beneficii:
Responsibilities
Requirements
Beneficii:
Bonus Performanta
Servicii medicale
Bonus Sarbatori
Training Specializat
Tichete de Masa
Team-Building
Cursuri de Dezvoltare Personala
Posibilitatea de a lucra Out of Office/Hybrid
Birouri/Scaune Ergonomice
Timp de lucru Flexibil
Cafea/ceai/snacks la birou
Telefon Mobil
Laptop
Extra Zile de Concediu
Evenimente/Petreceri de Companie
RESPONSABILITAȚI :
- prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- dezvoltarea portofoliului actual de clienți,
- identificarea modalităților și ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- furnizarea de feedback organizației din piață în mod activ,
- participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,
- Experienta in domeniul vanzarilor pe teren, vanzari B2B
- Ambitios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacitati de comunicare, spirit competitiv si orientare spre rezultate,
- Permis auto cat. B
- bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- disponibilitate la deplasări in țară
SE OFERĂ:
- Salariu fix + bonus atingere obiective
- Masina de serviciu full time
- Telefon
- Abonament retea privata de sanatate cu analize incluse
- Traininguri de specialitate
- Alte beneficii interne care se discuta la interviu.
Daca te-am convins, trimite-ne un CV si hai sa crestem frumos impreuna!
Responsibilities
Required Skills
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsibilities:
Requirements
Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in care sa iti folosesti abilitatile lingvistice in limba maghiara? Echipa noastra te asteapta sa te alaturi pe rolul de Contact Center Representative Limba Maghiara!
Rolul tau:
Ce iti oferim:
Cerinte:
Daca esti pasionat de limba maghiara si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, trimite-ne CV-ul tau si hai sa construim impreuna o experienta exceptionala pentru clientii nostri!
We are seeking a talented and experienced Linux System Administrator to join our dynamic IT team.
Key Responsibilities:
Nice to have:
Benefits:
If you are a dedicated Linux System Administrator looking to advance your career in a supportive and challenging environment, we would love to hear from you.
Join us and be part of a team that values expertise, creativity, and teamwork.
General Benefits:
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!
Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor, cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post-vânzare. Pentru a avea succes în acest rol este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect.
RESPONSABILITĂȚI:
- Prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);
- Dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
- Identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;
- Evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;
- Furnizarea de feedback din piață în mod activ;
- Participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.
CERINȚE:
- Studii finalizate (studiile universitare reprezintă un avantaj);
- Atitudine pozitivă, dorință de a învăța lucruri noi;
- Experiență în domeniul vânzărilor pe teren, vânzări B2B;
- Ambițios, pro-activ, responsabil, entuziast, bune capacități de comunicare, spirit competitiv și orientare spre rezultate;
- Permis auto cat. B;
- Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă;
- Disponibilitate la deplasări în țară.
SE OFERĂ:
Dacă te-am convins, trimite-ne un CV și hai să creștem frumos împreună!
Aplică acum!