IE is not supported! Please open this website in other browser.
Obiectivul prezentei Politici este de a stabili detaliile privind cadrul de măsuri institute de către PayPoint Services în ceea ce privește informațiile confidențiale, inclusiv cele din sfera datelor cu caracter personal cu care compania operează, modalitatea de colectare, operare, stocare și transmitere a acestora în relația cu partenerii acesteia, precum și cu persoanele vizate.
Prezenta Politică se aplică informațiilor pe care le colectăm despre:
Scopul prezentei Politici este de a oferi o mai bună înțelegere a datelor pe care le utilizăm și a destinației pentru care efectuăm procesarea datelor dumneavoastră.
În sensul prezentei Politici, următoarele noțiuni sunt definite după cum urmează :
În conformitate cu Regulamentul 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), vom utiliza informațiile dumneavoastră numai în cazul în care avem un temei legal pentru a efectua acest lucru.
Printre aceste motive se numără:
În cazul în care motivul legal este reprezentat de consimțământului persoanei vizate acesta vă este solicitat în mod explicit pentru activități de genul : abonarea pentru primirea unui buletin informativ, in cazul organizarii unor concursuri cu premii, campanii de marketing, orice tipuri de programe de fidelizare sau diverse campanii de promovare a unor produse sau servicii.
Vă puteți retrage consimțământul acordat oricând, însă acesta nu se aplică retroactiv în ceea ce privește datele prelucrate anterior transmiterii solicitării de retragere a acestuia.
Pentru a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la [email protected] sau să ne contactați la adresa menționată la Capitolul XIV – Generalități, punctul 8 – Date de contact.
Vom colecta datele cu caracter personal: (a). Direct de la dvs., respectiv (i) când ne furnizați în mod direct informațiile sau (ii) prin examinarea interacțiunii dvs. cu noi.
Spre exemplu, vom obține datele dvs. cu caracter personal atunci când: (i) achiziționați sau utilizați oricare dintre serviciile noastre, (ii) vă abonați să primiți comunicări comerciale sau alte informări din partea noastră sau a partenerilor noștri, (iii) ne contactați prin diverse canale, sau solicitați informații cu privire la un serviciu; (iv) participați la un concurs, campanie de fidelizare, tragere la sorți sau studiu, (v) vizitați sau navigați pe website-urile și/sau aplicațiile PayPoint. Atunci când primim datele direct de la dvs. vom considera că acestea sunt reale, corecte, complete și că se referă la dvs. Vom depune eforturi rezonabile să ne asigurăm că datele sunt reale, corecte și că vă aparțin, iar în situația în care vom avea suspiciuni că ne transmiteți date incorecte, incomplete sau că folosiți fără autorizare datele altei persoane, vom lua măsuri pentru clarificarea și remedierea situației. Aceste măsuri ar putea consta în: actualizarea, completarea sau ștergerea datelor, limitarea accesului la datele utilizate nelegal – inclusiv ștergerea conturilor asociate unor date care nu vă aparțin. De asemenea, vom considera că datele colectate direct de la dvs. sunt actuale atât timp cât nu ați solicitat modificarea lor prin canalele de comunicare menționate mai jos la Capitolul XIV – Generalități, punctul 8 – Date de contact al Politicii de Confidențialitate sau nu ați actualizat personal datele. Totodată, vă informăm că derulăm campanii de actualizare a datelor în mod regulat, ca de exemplu prin apeluri telefonice sau la momentul resemnării unui contract de servicii.
(b). Alte surse decât dvs., respectiv: (i) date obținute din surse externe, sau (ii) Date Deduse pe care le generăm pe baza datelor pe care le deținem despre dvs.
Sursele externe din care putem obține datele dvs. includ: · Surse publice, spre exemplu, site-uri web sau pagini de socializare, baze de date publice (inclusiv baza de date a Registrului Comerțului, baza de date a Ministerului Finanțelor Publice, Monitorul Oficial, portaluri ale instanțelor de judecată etc.). · Terțe entități private, spre exemplu (i) partenerii PayPoint (ii) furnizorii sau contractanții noștri · Societăți din Grupul Innova (inclusiv entități achiziționate sau controlate de PayPoint Services sau de Grupul Innova). · Autorități sau instituții publice, spre exemplu, în contextul unor investigații judiciare, solicitări ale instanțelor de judecată (caz în care putem afla anumite informații despre dvs.).
Temei juridic: încheierea și executarea contractului cu dvs.
Pentru realizarea celor de mai sus, Paypoint utilizează date cu caracter personal, care includ : 1. Date de Identificare, 2. Date de Contact, 3. Date de Localizare, 4. Date de Autentificare, 5. Date privind soluționare cereri/reclamații, 6. Date privind interacțiunea cu serviciul.
Temei juridic: · încheierea și executarea contractului cu dvs. · conformarea cu obligațiile noastre legale · Interesul legitim al PayPoint de a asigura capacitatea tehnică cât și de a asigura calitatea serviciilor și produselor noastre.
În mod normal, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în aceste cazuri includ: 1. Date de Identificare, 2. Date de Contact, 3. Date Financiare 4. Date de Localizare 5. Date privind Relația cu Clienții
Temei juridic: · executarea contractului cu dvs. în ceea ce privește facturarea și procesarea plăților; · respectarea obligațiilor legale ale PayPoint prevăzute de legislația fiscală (emiterea facturilor); · interesul legitim al PayPoint, respectiv: (i) necesitățile comerciale legitime privind implementarea și desfășurarea activităților de gestionare a relației cu clienții; și (ii) necesitățile comerciale legitime privind organizarea și desfășurarea activităților de colectare a creanțelor.
De asemenea, putem dezvălui datele dvs. în format agregat, pseudonimizat sau anonimizat (după caz) către: (i) entități din Grupul Innova, (ii) terțe entități partenere pentru a efectua analize privind comportamentul și preferințele dumneavoastră necesare pentru îmbunătățirea serviciilor / produselor acestora.
Temei juridic: interesul nostru legitim constând în necesitățile noastre comerciale de a măsura performanța și funcționalitatea serviciilor noastre, de a înțelege interacțiunea clienților cu serviciile/ produsele noastre și modul în care putem dezvolta / îmbunătăți serviciile și produsele noastre.
Vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru a depista și a vă proteja împotriva utilizării necorespunzătoare sau abuzive a serviciilor.
Tipul și volumul datelor prelucrate variază în funcție de circumstanțe și pot include: 1. Date de Localizare 2. Date de Autentificare (spre exemplu, parole, username), 3. Date Financiare,4. Date privind relația cu clienții. Atunci când ne confruntăm cu incidentele de mai sus, putem folosi datele dvs. cu caracter personal pentru a asigura funcționalitatea și performanța soluțiilor tehnice utilizate de noi în activitatea noastră și pentru a relua furnizarea normală a serviciilor.
Temei juridic: (i) obligația legală de a asigura securitatea adecvată a serviciilor în sensul prevenirii fraudelor și a tentativelor de spălare a banilor și combaterea actelor de terorism (ii) executarea contractului cu dvs., și (iii) interesul legitim al PayPoint de a investiga, preveni și raporta orice utilizare frauduloasă sau abuzivă a serviciilor și de a preveni riscul de pierderi financiare generat de neplata serviciului (inclusiv ca urmare a acumulării de costuri suplimentare prin utilizarea frauduloasă a serviciului).
Dorim să utilizăm datele dvs. de contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile (a) PayPoint și ale societăților controlate de aceasta și (b) ale partenerilor noștri comerciali, inclusiv societățile din Grupul Innova. În acest context, este posibil: · să vă transmitem buletine informative, materiale publicitare sau alte materiale similare. · să vă invităm să participați la sondaje. · să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale sau campanii de fidelizare.
Temei juridic: Interesul legitim al PayPoint. În cazul în care utilizați serviciile noastre, și folosim: · SMS/MMS, · Apeluri automate, pentru a vă transmite comunicările noastre comerciale ne vom baza pe permisiunea dvs. de a primi astfel de comunicări; · Corespondența (poștă / curierat sau e-mail) pentru a vă transmite comunicările noastre comerciale ne vom baza pe permisiunea dvs. de a primi astfel de comunicări; · Apeluri prin operatori umani pentru a comunica cu dvs. ne vom baza pe interesul nostru legitim de a vă ține la curent cu privire la produsele/ serviciile care v-ar putea interesa. Vom concepe campaniile de marketing astfel încât să evităm apelarea în mod excesiv. Dacă nu doriți să fiți contactat pentru a primi informații cu privire la ofertele noastre, vă rugăm să ne anunțați.
Comunicări de marketing de bază. Personalizăm comunicările comerciale în funcție de serviciile /produsele pe care le-ați achiziționat de la noi PayPoint sau de la societățile controlate de aceasta, sau în funcție de alte informații ”de bază” derivate din contractul dvs. cu PayPoint (de exemplu, putem lua în considerare tipul de servicii, istoricul general al plăților, feedbackul furnizat de dvs.).
Practic, utilizăm un minimum de date rezonabil necesare pentru a nu vă deranja cu oferte/ comunicări irelevante pentru dvs. și pentru a ne eficientiza activitatea de marketing.
Temei juridic: interesul legitim al PayPoint de a vă transmite doar comunicări/ oferte relevante, cu un dublu scop: 1. să nu vă deranjăm cu comunicări comerciale care ar putea să nu prezinte interes pentru dvs., și 2. să devenim mai eficienți în activitatea noastră de marketing.
Realizarea de profiluri avansate: În cazul în care obținem permisiunea dvs., putem personaliza și mai mult comunicările noastre, prin utilizarea unor date cu caracter personal suplimentare, cum ar fi date privind solvabilitatea, date de localizare, date deduse și date privind interacțiunea dvs. cu serviciile noastre.
Temei juridic: permisiunea dvs. pentru realizarea de profiluri avansate.
Publicitate online adaptată intereselor dvs. De asemenea, putem combina și corela datele colectate prin intermediul cookie-urilor sau al altor tehnologii similare cu alte date pe care le deținem. Pentru detalii vă rugăm să consultați Politica de Utilizare a cookie-urilor, disponibilă postata pe site-ul nostru (aceasta explică modalitatea de control a cookie-urilor, inclusiv modul în care vă puteți opune colectării și prelucrării datelor prin aceste tehnologii). Aveți în vedere faptul că renunțarea la publicitatea online adaptată în funcție de interesele dvs. nu înseamnă că nu se vor mai afișa reclame, ci doar că reclamele nu vor mai fi personalizate în funcție de interesele dvs.
Temei juridic: permisiunea acordată de dvs. pentru realizarea unei astfel de evaluări a preferințelor prin intermediul tehnologiilor cookies și a tehnologiilor similare.
Temei juridic: (i) Interesul legitim al PayPoint de a identifica potențiale vulnerabilități, respectiv mecanisme de optimizare a rețelei, produselor și serviciilor noastre, precum și de a identifica noi oportunități de marketing. (ii) Atunci când implicăm agenții de cercetare a pieței terțe sau utilizăm apeluri automate, permisiunea dvs. de a efectua aceste cercetări de piață și, dacă este cazul, de a obține rezultatele acestor cercetări care să conțină date cu caracter personal.
Temei juridic: (i) obligația legală, dacă dezvăluirea este impusă de lege, sau (ii) interesul legitim, dacă dezvăluirea se bazează pe o justificare temeinică și nu există drepturi fundamentale ale persoanelor vizate care să prevaleze. De asemenea, ne bazăm pe interesul nostru legitim de a soluționa în mod adecvat disputele și litigiile, precum și de a ne apăra drepturile și interesele în cadrul respectivelor proceduri. În funcție de procedurile specifice aplicabile, poate fi necesar, de asemenea, conform legii să dezvăluim terților informații (care conțin și date cu caracter personal).
Temei juridic: interesul legitim al PayPoint și/sau al entității terțe (parte la tranzacție) de a identifica, planifica cea mai bună modalitate de realizare rapidă și eficientă a oricăror oportunități comerciale și de integrare a bazelor de date când este cazul și eventuale îmbunătățiri de servicii.
Temei juridic: (i) conformarea cu obligațiile legale sau (ii) interesul legitim al PayPoint de a adresa și gestiona cerințele legale relevante aplicabile PayPoint (dacă respectiva cerință legală nu impune în mod specific prelucrarea de către noi a anumitor date cu caracter personal, dar realizarea obiectivului implică prelucrarea respectivelor date).
Temei juridic: executarea contractului.
Dacă sunteți Reprezentantul unui Furnizor/Agent.
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri: (i) Încheierea și executarea contractului; (ii) Facturare și procesarea plăților și gestionarea relației cu Furnizorii/Retailerii. Vom prelucra datele dvs. cu caracter personal ținând cont de calitatea dvs. de reprezentant al unui Furnizor/Retailer în cauză. Prin urmare: a) Vom prelucra datele dvs. de identificare (de exemplu, nume, prenume, funcție, semnătură) pentru a semna contractul cu Furnizorul/Retailerul, în cazul în care acționați ca semnatar al contractului; b) Vom prelucra datele dvs. de contact (de exemplu, numărul dvs. de telefon și e-mailul) dacă ați fost desemnat să acționați în calitate de persoană de contact a Furnizorului/Retailerul pe relația cu PayPoint, și putem utiliza respectivele date pentru a vă contacta în legătură cu orice probleme legate de relația noastră comercială cu Furnizorul/Retailerul. Acestea pot include, de exemplu: · Contactare în cazul în care informațiile de facturare din baza noastră de date sunt pe cale să expire sau nu am putut încasa plata; · Procesarea plăților datorate; · Răspunsul la oricare întrebări / solicitări formulate de dvs. în numele Furnizorului /Retailerului; aceasta include prelucrarea datelor în cadrul Serviciului Relații Clienți (call center), unde convorbirile pot fi înregistrate. În cazul în care continuați apelul, vom considera că avem acordul dvs. pentru astfel de prelucrări. Dacă nu doriți acest lucru, vă rugăm să încheiați apelul și să ne contactați prin alte canale de comunicare disponibile (prin e-mail, poștă, etc.); · Transmiterea de mesaje privind serviciile (așa-zisele” mesaje funcționale”) cu privire la serviciile contractate de Furnizor/Retailer. Dorim să vă ținem informați cu privire la diverse aspecte ce țin de serviciile/produsele noastre, de exemplu, cu privire la modificarea termenilor și condițiilor noastre sau întreruperea unor servicii, încetarea contractului, informații privind soldul, bonusuri sau alte beneficii; · Informarea cu privire la sumele datorate de Furnizor/Retailer, data scadenței, penalitățile de întârziere aplicate și/sau alte consecințe cauzate de nerespectarea de către Furnizoru/Retailer a prevederilor contractuale; · În general, organizarea și efectuarea activității de colectare a creanțelor noastre, inclusiv atunci când încercăm să recuperăm orice prejudicii suferite de PayPoint ca urmare a utilizării abuzive a serviciilor/ produselor noastre. În acest scop, putem: 1. să vă contactăm periodic utilizând datele dvs. de contact din baza noastră de date 2. să desemnăm agenții de colectare a creanțelor pentru a recupera în numele PayPoint sumele restante pe care Furnizorului /Retailerul ni le datorează, 3. să cesionăm creanțele PayPoint împotriva Furnizorului /Retailerului în favoarea unor entități terțe de colectarea a creanțelor (caz în care putem, de asemenea, furniza respectivelor entități datele dvs. de identificare și datele dvs. de contact).
Temei juridic: interesul legitim de a ne desfășura și gestiona în mod corespunzător activitatea cu Furnizorii/Retailerii.
Comunicări comerciale către Furnizorii/Retaieri. Vom folosi datele dvs. de contact pentru informarea la zi cu privire la produsele și serviciile (a) PayPoint și (b) ale partenerilor noștri comerciali, inclusiv societățile din Grupul Innova. Având în vedere calitatea dvs. de reprezentant al Clienților/Retailerilor, putem: · să vă transmitem buletine informative, sau alte materiale similare; · să vă invităm să participați la sondaje relevante pentru relația noastră cu Furnizorul /Retailerul; · să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale sau alte acțiuni de marketing similare destinate Furnizorilor/Retailerilor.
Temei juridic: interesul legitim de a ne desfășura și gestiona în mod corespunzător activitatea cu Furnizorii/Retailerii.
Servicii/produse ale PayPoint și ale societăților controlate de aceasta. Având în vedere calitatea dvs. de reprezentant al Furnizorului /Retailerului, este posibil să vă contactăm prin intermediul: · mijloacelor de comunicare electronică, precum e-mail sau telefon (SMS, apeluri automate și/sau apeluri cu operatori umani); și/sau · poștă (servicii de corespondență sau curierat).
Temei juridic: Atunci când utilizăm: · SMS/MMS, · apeluri automate, pentru a vă transmite comunicările noastre comerciale destinate Furnizorilor /Retailerilor și ne vom baza pe permisiunea dvs. în calitate de reprezentant al Furnizorului/Retailerului de a primi astfel de comunicări.
Dacă sunteți consumator.
Vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri:
Pe baza acestor informații, PayPoint generează rapoarte de gestiune agregate și statistice care nu vă identifică în mod individual. De asemenea, PayPoint poate prelua aceste date cu caracter personal și le poate anonimiza pentru a putea desfășura o analiză mai aprofundată a serviciilor noastre.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a ne îndeplini angajamentele contractuale față de clienții noștri și pentru a ne valorifica drepturile în legătură cu aranjamentele contractuale încheiate cu clienții noștri.
Temei juridic: (i) ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza consumatorilor informații relevante și actualizate în legătură cu serviciile/produsele pe care le utilizează, precum și implementarea și desfășurarea în mod adecvat a activității de asistență și gestionare a relației cu Clienții. (ii) permisiunea dvs. pentru înregistrarea convorbirii, obținut prin continuarea apelului.
Temei juridic: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza consumatorilor informații relevante și actualizate în legătură cu serviciile/produsele pe care le utilizează, precum și implementarea și desfășurarea în mod adecvat a activității de asistență și gestionare a relației cu Clienții.
Temei juridic: în funcție de categoriile de cookie-uri, ne bazăm pe (i) interesul legitim al PayPoint de a ne asigura că serviciile noastre funcționează corespunzător (pentru „cookie-urile necesare”), sau (ii) permisiunea utilizatorilor (pentru „cookie-urile de performanță” și „publicitate bazată pe interes”).
Temei juridic: (i) ne bazăm pe interesul nostru legitim de a dezvolta și îmbunătăți serviciile noastre sau (ii) îndeplinirea unei obligații legale.
PayPoint a implementat politici și reguli privind păstrarea datelor cu caracter personal, care să respecte principiile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Termenele de păstrare sunt revizuite în mod periodic. În general, vom păstra datele dvs. cu caracter personal (1) pe durata contractului încheiat cu noi, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe) sau (2) pe durata prevăzută de lege sau stabilită de o autoritate publică, în condițiile legii, sau (3) în cazul unor dispute/plângeri/investigații, până la încetarea acestora, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe). După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse, șterse sau anonimizate în mod ireversibil (după caz). De exemplu, dacă sunteți Furnizor/Retailer/Consumator/Reprezentant Furnizor/Client, vom stoca informațiile dvs. cu caracter personal pe durata raporturilor contractuale cu noi. După încetarea contractului, PayPoint poate stoca în continuare anumite date pentru conformarea cu reglementările financiar fiscale (de la 5 până la 10 ani), și în scopul apărării drepturilor și intereselor PayPoint în cazul unui litigiu/plângere/investigații (pe întreaga durată a termenului de prescripție aplicabil). Alte exemple de reguli privind păstrarea datelor includ: · Evidențele voucherelor cadou, cupoanelor pentru diferite campanii promoționale sau concursuri sunt stocate pe o perioadă egală cu termenul de prescripție aplicabil după încheierea respectivelor campanii/concursuri; · Evidențele reclamațiilor sunt stocate pe o perioadă egală cu termenul de prescripție (începând cu data ultimului răspuns la respectiva reclamație), cu excepția cazului în care se aplică o perioadă mai lungă din motive comerciale întemeiate sau dacă aceasta este reglementată printr-o prevedere legală specifică; · Datele de contact înregistrate în baza noastră de date de marketing sunt stocate până la exercitarea de către dvs. a dreptului de obiecție sau până la retragere acordului cu privire la prelucrare. Dacă doriți să obțineți informații detaliate cu privire la regulile PayPoint privind păstrarea datelor, ne puteți contacta prin canalele de comunicare menționate mai jos, la Capitolul XIV – Generalități, punctul 8 – Date de contact al Politicii de Confidențialitate.
În general, păstrăm datele dvs. cu caracter personal în locațiile noastre din România. Este posibil ca PayPoint să transfere datele dvs. către țări din Spațiul Economic European (SEE), precum și din afara acestuia. SEE este format din țări din Uniunea Europeană, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia.Se consideră că aceste țări au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal. Transferul în afara SEE poate avea loc dacă serverele noastre (respectiv, cele pe care stocăm datele) sau furnizorii și prestatorii noștri de servicii furnizează serviciile din afara SEE. Dacă PayPoint transferă datele dvs. cu caracter personal într-o țară care nu se află în SEE, ne vom asigura că datele dvs. sunt protejate în mod corespunzător. Ca regulă, ne vom asigura că există un acord corespunzător cu privire la transferul de date, în conformitate cu clauzele contractuale standard aprobate de Comisia Europeană. În plus, dacă se consideră că în țara respectivă nu există legi care sunt echivalente standardelor UE în materie de protecție a datelor, PayPoint va solicita respectivul terț încheierea unui acord care va reflecta aceste standarde. Dacă transferul nu va avea la bază un astfel de acord, ne vom asigura că transferul are întotdeauna la bază un alt mecanism prevăzut de lege pentru asigura protecția datelor dvs. cu caracter personal.
În cadrul PayPoint se revizuiesc și îmbunătățesc, în mod constant, măsurile noastre de protecție împotriva accesului neautorizat la, pierderii accidentale, dezvăluirii sau distrugerii datelor dvs. cu caracter personal. Comunicările pe internet (spre exemplu, e-mailurile) nu sunt sigure decât dacă au fost criptate. Comunicările dvs. pot trece prin mai multe țări înainte de a fi expediate, deoarece aceasta este modalitatea de funcționare a internetului. Nu putem să ne asumăm răspunderea pentru accesul neautorizat sau pierderea datelor cu caracter personal independente de controlul nostru. PayPoint nu va solicita niciodată datele dvs. personale securizate sau datele securizate ale contului dvs. prin mesaje nesolicitate. Este responsabilitatea dvs. de a păstra însiguranță datele dvs. cu caracter personal și datele contului dvs. și de a nu le comunica terților. Site-ul nostru poate furniza link-uri către site-urile unor terți. PayPoint nu își asumă răspunderea pentru securitatea și conținutul acestor site-uri ale terților. De aceea, asigurați-vă că ați citit politicile respectivei companii cu privire la confidențialitate și utilizarea cookie-urilor înainte de a utiliza site-ul acesteia sau de a introduce datele dvs. cu caracter personal pe respectivul site. Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terților la care vă conectați utilizând serviciile /produsele noastre.
Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal. Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu dvs., dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem cu privire la dvs. trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica în contul dvs. pentru actualizarea acestora sau puteți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții.
Dreptul de acces la datele cu caracter personal. Puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deține PayPoint în legătură cu dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți formularul de asistență de pe site-ul nostru, meniul din pagina principală Informații GDPR - Cerere de acces date cu caracter personal, pe care îl puteți expedia prin email la adresa [email protected] sau să îl expediați prin poștă la adresa menționată în formular.
Dreptul la portabilitatea datelor. Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a ne solicita să vă furnizăm dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat.
Dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către PayPoint a datelor dvs. cu caracter personal.
Pentru a nu mai primi mesaje de marketing (comunicări comerciale): Dacă nu doriți să mai primiți mesaje de marketing (comunicări comerciale) din partea Paypoint, puteți opta pentru renunțarea la toate comunicările de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail, SMS, MMS sau poștă). Există diverse metode de renunțare la primirea mesajelor de marketing (de a vă opune prelucrării datelor personale în scopuri de marketing): · Trimiteți un e-mail la adresa [email protected] pentru instrucțiuni sau [email protected] · Faceți clic pe link-ul de la sfârșitul unui e-mail sau text de marketing pentru a vă dezabona, dacă acesta este disponibil; · Dezactivați mesajele de marketing, în orice moment din aplicațiile noastre ori modificând setările de notificare ale dispozitivului dvs. sau dezinstalând aplicația; Dacă optați pentru renunțarea la mesajele de marketing, aceasta nu înseamnă că nu veți mai primi mesaje funcționale. Aceste mesaje nu intră în categoria comunicărilor comerciale și, ca atare, le veți primi în continuare.
Pentru administrarea Cookie-urilor și o mai bună înțelegere a acestora: Dacă doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe despre acestea, vă rugăm să consultați Politica de utilizare a cookie-urilor de pe site-ul nostru www.paypoint.ro pentru detalii complete în acest sens.
Pentru a obiecta la alte prelucrări realizate în temeiul intereselor noastre legitime, vă rugăm să contactați Serviciul Relații Clienți sau trimiteți-ne un email la [email protected].
În funcție de situația concretă, dacă avem interese legitime pentru prelucrare care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților dvs. ori avem nevoie de date pentru stabilirea, exercitarea ori apărarea în cadrul unor proceduri oficiale, putem prelucra în continuare datele dvs. pentru scopuri corelative.
Dreptul de a restricționa utilizarea datelor dvs. cu caracter personal. În cazul în care considerați că datele pe care le deținem cu privire la dvs. sunt incorecte sau considerați că nu ar trebui să prelucrăm datele dvs., vă rugăm să contactați Serviciul Relații Clienți pentru a discuta despre drepturile dvs. În anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea.
Dreptul de ștergere. PayPoint se străduiește să prelucreze și să păstreze datele dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs.Solicitarea privind ștergerea datelor dvs. poate fi transmisă la adresa de email [email protected].
Conform Regulamentului 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), dumneavoastră, în calitate de persoană vizată aveți drepturi pe care le puteți exercita în legătură cu datele pe care le deținem despre dumneavoastră. Puteți citi mai multe despre aceste drepturi pe website-ul Autorității Nationale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) : https://www.dataprotection.ro/?page=IntrebariFrecvente1
Apelurile inițiate către PayPoint sunt înregistrate în scopuri operaționale și pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite si sunt păstrate ca element justificativ pe o perioadă de 3 luni de la data inițierii apelului.
Apelurile nu sunt procesate fără acordul/consimțământului persoanelor vizate, acțiune care are loc la momentul inițierii apelului de către dumneavoastră.
PayPoint aplică transparența atunci când colectează și utilizează informații cu caracter personal. În cadrul prezentei Politici de Confidențialitate, am pregătit o serie de informații pentru a vă permite să înțelegeți modul în care utilizăm datele dumneavoastră. Dacă aveți preocupări cu privire la utilizarea datelor dvs., vă rugăm să ne contactați.
Prezenta Politica de Confidențialitate și orice întrebări frecvente privind confidențialitatea nu constituie o listă exhaustivă a tuturor aspectelor legate de colectarea și utilizarea informațiilor personale de către PayPoint. În cazul în care doriți să obtineți informații suplimentare sau explicații, vă rugăm să ne contactați prin intermediul datelor de contact prezentate mai jos.
De asemenea, dacă doriți să solicitați informații despre Politica de Confidențialitate PayPoint sau dacă doriți sa înaintați o reclamație, ne puteți trimite prin e-mail la [email protected] sau ne puteți scrie la adresa:
PayPoint Service SRL
București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle nr.15, etaj 4
În atenția : Data Protection Officer
Dacă doriți să ne semnalați o plângere referitoare la modul de utilizare a datelor dvs. cu caracter personal, ne puteți contacta în primă instanță, la adresa sus mentionată. Cu toate acestea, în cazul în care nu sunteți satisfăcut de modalitatea de soluționare de către PayPoint Service a reclamației depusă de dvs., aveți dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării a Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul in București, Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, ale cărei date de contact le regăsiți pe website-ul acesteia la următorul link : https://www.dataprotection.ro/, precum și pe website-ul PayPoint.
Persoanele vizate (persoanele fizice) pot afla dacă PayPoint deține orice informație cu caracter personal referitoare la acestea înaintând o solicitare de acces la datele deținute, în conformitate cu Regulamentul 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
În situația in care PayPoint deține informații despre dumneavoastră, vă vom:
În conformitate cu legislația în vigoare, termenul de răspuns și transmitere este de 30 de zile, de la data depunerii cererii, cu posibilitatea extinderii acestuia, numai după informarea dvs. persoanei vizate și cu condiția existenței unui motiv întemeiat care să justifice imposibilitatea formulării unui răspuns în termenul inițial menționat.
În acest sens, aveți la dispoziție pe website-ul PayPoint (www.paypoint.ro) – meniul din pagina Actualizări politică de confidențialitate - Cerere de acces date cu caracter personal prin intermediul căruia ne puteți transmite solicitarea dvs. la adresa [email protected] sau la adresa PayPoint menționată la Capitolul XIV – Generalități, punctul 8 – Date de contact.
În situația în care ați transmis solicitarea prin e-mail, vă vom răspunde prin aceeași modalitate (e-mail).
Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare, că acest mod de comunicare prin e-mail nu este garantat din punct de vedere al securității, ca și metoda de comunicare.
Totodată, vă rugăm să luați în considerare faptul că PayPoint nu poate divulga informații referitoare la alte persoane vizate, informații despre clienți sau informații despre alți consumatori, în cadrul unei astfel de solicitări.
În consecință, vom elimina informațiile referitoare la terți/organizații din cadrul informațiilor pe care vi le transmitem.
Orice e-mail care ne este trimis, inclusiv atașamentele la acestea, pot fi monitorizate și utilizate de către PayPoint din motive de securitate și pentru monitorizarea respectării politicilor PayPoint. De asemenea, poate fi utilizat software-ul de monitorizare sau blocare a e-mail-ului. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că aveți responsabilitatea de a vă asigura că orice e-mail transmis de dvs. constituie o acțiune legală, cu toate implicațiile care pot rezulta din această acțiune.
Atunci când apelați Contact Centre-ul PayPoint, putem colecta informații de identificare a apelantului. Utilizăm aceste informații exclusiv pentru a ne îmbunătăți eficiența și eficacitatea serviciilor PayPoint. Putem înregistra apelul dvs.către noi în scopuri operaționale sau pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre. Înregistrările oricăror astfel de apeluri nu sunt păstrate împotriva dorinței dvs., oferindu-vă opțiunea de a încheia respectivul apel, dacă nu vă dați consimțământul continuării convorbirii. În acest caz, vă rugăm să ne contactați fie prin e-mail la adresa [email protected] sau [email protected], fie prin transmiterea în format letric a solicitării dumneavoastră.
Când vizitați site-ul nostru www.paypoint.ro, vă rugăm să consultați privind Politica privind Confidențialitatea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal existentă pe website, pentru detalii despre cookie-uri și alte informații specifice website-ului.
Prezenta Politică privind Confidențialitatea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal nu acoperă link-urile către alte websit-uri externe PayPoint sau documentația existentă pe alte website-uri. Vă încurajăm să citiți Politicile de Confidențialitate ale oricărui alte website-uri pe care le accesați.
Revizuim periodic Politica PayPoint privind Confidențialitatea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Vă rugăm să verificați dacă există notificări de modificări în cadrul buletinelor noastre informative (newsletters) postate pe website-ul PayPoint.
Prezenta Politică este reglementată și interpretată în conformitate cu legislația specifică din Romania, iar părțile se supun jurisdicției exclusive a instanțelor române, în ceea ce privește toate aspectele care decurg din aceasta.
Informațiile pe care le deținem în legătură cu plățile efectuate sunt păstrate în scopuri statutare și de reglementare. În acest sens, informațiile privind plățile pot fi păstrate pentru perioade de 3, 5 și, după caz, 10 ani sau orice altă perioadă prevăzută de lege. Informațiile referitoare la registrele fiscale pot fi păstrate timp de 5 ani sau altă perioadă este impusă de lege. Anumite informații privind transferurile de fonduri sunt păstrate pe o perioadă de 5 ani sau după caz, 7 ani după încheierea contractului.
În cazul în care deținem informații în numele unui client, perioada de păstrare este cea specificată de client în cadrul convențiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, cel puțin pe perioada de valabilitate a contractelor/convențiilor/acordurilor încheiate de catre PayPoint cu aceștia, în cazul în care reglementarile legale în vigoare nu specifică clar un alt termen de păstrare.
Vă putem furniza mai multe informații privind perioadele de păstrare pentru anumite tipuri de informații dacă transmiteți un e-mail la adresa [email protected]. Politica noastră de păstrare datelor este actualizată periodic, pentru a reflecta modificările în obligațiile și obligațiile noastre legale.
Dacă doriți să solicitați informații despre Politica de Confidențialitate PayPoint sau să înaintați o reclamație, ne puteți trimite prin e-mail la [email protected] sau ne puteți contacta la adresa:
PayPoint Service SRL
București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle nr.15, etaj 4
Telefon :
Fax : +4(0) 021-409.1401
Aveți dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării a Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul in Bucuresti, Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, ale cărei date de contact le regăsiți pe website-ul acesteia la următorul link : https://www.dataprotection.ro/, în cazul în care nu sunteți satisfăcut de modalitatea de soluționare de către PayPoint a reclamației depusă de dumneavoastră.
Putem actualiza periodic prezenta Politică, în special, în situația în care legislația în domeniu vor interveni modificări care pot afecta datele dumneavoastră.
Aceasta Politică privind Confidențialitatea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a fost actualizată la data de 30 Iunie 2023.
Documente Utile