IE is not supported! Please open this website in other browser.
CONDIŢII GENERALE DE AFACERI
Prezentele Condiţii Generale de Afaceri stabilesc cadrul juridic general în care se va desfaşura relaţia dintre Paypoint Services SRL, denumită în continuare “Paypoint “ şi Clienți.
Condiţiile Generale de Afaceri sunt obligatorii pentru parţi şi au valoare de contract cadru.
1. DEFINIŢII
În scopul prezentului Contract şi dacă contextul nu impune altfel, cuvintele şi expresiile vor avea sensurile specificate mai jos:
a) Agent - înseamnă orice persoană autorizată în vederea efectuării de activități comerciale, cu respectarea prevederilor legale care au încheiat cu Paypoint un contract de furnizare Servicii și carora Paypoint le poate atribui în custodie si instala Terminale conectate la Centrul de Procesare al Paypoint, în vederea derulării de servicii de încasare plăți de la Clienți.
b) Aplicația Paypoint - aplicația furnizată Clientului de către Paypoint, cu parolă, în funcție de opțiunea Clientului exprimată la momentul solicitării Serviciului, Serviciu ce permite efectuarea de Tranzacții, pe baza Elementelor de Securitate.
c) Bancă - instituția financiară care execută operații de plată și de credit.
d) Card - înseamnă instrumentul de plată pe suport magnetic, emis de o bancă sau o altă instituție financiară autorizată, prin intermediul căruia deținătorul poate efectua diferite Tranzacții.
e) Chitanța - înseamnă documentul scris emis de către Terminal Clientului, în care sunt înscrise elementele componente ale Serviciului, respectiv: suma plătită, data plății, Furnizorul de Servicii, elementele de identificare Paypoint, numărul Chitanței, numărul Tranzacției și alte informații cu privire la Tranzacția efectuată.
f) Client - înseamnă persoana care folosește, prin intermediul Agenților sau Aplicației Paypoint Serviciile Paypoint pentru a efectua plăţi către Furnizorii de Servicii sau a beneficia de servicii preplătite ale acestora.
g) Centrul de Procesare Paypoint - reprezintă fiecare și toate echipamentele Paypoint (Hardware & Software) la care sunt conectate Terminalele care prelucrează Tranzacții în timp real și Aplicația Paypoint.
h) Card Bancar (Cardul) - instrument de plată emis de Bancă la cererea Clientului (posesorul de card) în scopul efectuarii Tranzacțiilor cu Cardul, prin care Clientul are acces la disponibilitățile bănești proprii din Contul Bancar.
i) Coletul - reprezintă marfa, expediată și ambalată fie intr-un plic de dimensiune mai mică sau egală cu A3 si greutate de aproximativ maxim un 1 kg sau intr-o cutie de carton cu dimensiuni maxime de circa 60 cm x 90cm x 60 cm, cu o greutate maxima de aproximativ 10 kg.
j) Cont Bancar (Contul) - contul în care sunt evidențiate după caz, disponibilitățile bănești ale Clientului și/sau sumele puse de Bancă la dispoziția acestuia, utilizat pentru executarea Tranzacțiilor cu Cardul. La ordinul Clientului, titular de cont, se debitează Contul acestuia cu suma reprezentând valoarea Tranzacției, aceasta fiind transferată către Paypoint.
k) Cod Colectare - Codul unic de identificare a unei operațiuni Colet Expres, generat de curier, ce permite Clientului ridicarea Coletului din Locațiile Paypoint.
l) Codul de Activare - reprezintă o combinație de cifre sau de cifre și litere înscrisă pe Chitanță, care permite folosirea Produselor și Serviciilor Digitale de catre un Client.
m) Codul PIN - parola numerică formată din 6 cifre care trebuie tastată de fiecare dată când se accesează o funcție securizată din meniul Aplicației Paypoint. Clientul își va alege codul PIN la momentul primei plati initiated in Aplicația Paypoint și va păstra confidențialitatea cu privire la codul ales.
n) Codul de Tranzacție - parola numerică formată din cifre, generată de Aplicația Paypoint sub denumirea “Tranzacție” atunci când Clientul dorește efectuarea unei operațiuni.
o) Cod PIN Tranzacție - parola numerică sau alfanumerică generată în urma unei Tranzacții care permite achiziționare de servicii de telecomunicații prepaid (ex : încărcare electronică, televiziune) sau servicii de plăți - monedă electronică.
p) Cont de Utilizator - o colecție de setări folosite de diverse sisteme de operare ale Aplicației Paypoint pentru a înțelege preferințele utilizatorului și pentru a controla fișierele și folderele pe care acesta le accesează, sarcinile pe care le poate executa, dispozitivele și resursele pe care le poate folosi etc. Orice cont de utilizator are următoarele caracteristici:
• Un nume de cont
• Un identificator unic
• O parolă
• Un tip de utilizator
q) Colet Expres - serviciul prin care Clientii pot preda sau primi Coletele livrate prin curier, platind contravaloarea acestora către Paypoint. Preluarea si predarea Coletelor se va face de Agent doar prin scanarea/introducerea codului de bare tiparit pe colete prin Terminalul PayPoint si/sau scanare/introducere Cod Colectare si cu tiparirea pe Terminal a documentelor corespunzatoare de confirmare predare-primire Colet, destinate, in functie de caz, Clientului sau Curierului.
r) Comision - reprezintă comisionul perceput Clientului, în vederea utilizării Serviciului, indiferent de metoda de plată, dacă se aplică. Comisionul este evidențiat pe Chitanță sau în Aplicația Paypoint, dacă se aplică.
s) Destinatar - este persoana căreia îi sunt plătiţi banii în urma unei Tranzacţii de Trimitere, în cadrul serviciului de Transfer de Bani.
t) Elementele de Securitate - caracteristicile personalizate furnizate Clientului de către Paypoint în scop de autentificare necesare accesării/utilizării Aplicației Paypoint.
u) Expeditor - este o persoană care trimite bani prin intermediul Serviciului de Transfer de Bani.
v) Furnizor de Servicii - înseamnă clienţii Paypoint (furnizori de servicii de telecomunicații, utilități, Produse Digitale, instituții bancare, instituții financiare nebancare etc), respectiv persoana juridică cu care acesta a încheiat contracte de furnizare servicii de încasare plăţi sau de alte servicii, beneficiară a sumelor plătite de Client prin intermediul unei Tranzacții.
w) Locație - înseamnă spaţiul în care Terminalul este instalat şi operat de Agent.
x) Produse și Servicii Digitale - reprezintă produse software, respectiv: licențe program software, serivicii de utilizare a platformelor online multimedia - filme, jocuri, muzică, cărți, programe TV s.a care pot fi folosite de Clientul ce deține un Cod de Activare.
y) Parte - Paypoint sau Clientul.
z) Rovinieta - taxa de utilizare a drumurilor naționale, conform condițiilor stabilite de reglementările în vigoare și C.N.A.I.R. S.A.
aa) Terminal - aparatul multifuncţional ce poate avea si scanner, coduri de bare și cititor de card, proprietatea Paypoint. Terminalul permite efectuarea de plăți de către Clienti, către Furnizorii de Servicii, prin introducerea/selectarea de către Agent sau Client (în cazul Terminalelor neasistate – Authomatic Vending Machine - AVM) a informațiilor necesare efectuării unei Tranzacții.
bb) Servicii - Încărcare Electronică, Încasare Plăți, Transfer de Bani, Colet Expres, E-money, Produse Digitale și alte servicii furnizate de Paypoint.
cc) Încărcare Electronică - serviciul prin care Clienții, prin intermediul Terminalelor conectate la Centrul de Procesare al Paypoint și Aplicației Paypoint achiziționează cartele valorice electronice, ce fac parte din categoria produselor pre-platite oferite de Furnizori de Servicii, clienți Paypoint.
dd) Încasare Plăți - serviciul prin care Clientii, prin intermediul Terminalelor conectate la Centrul de Procesare Paypoint și Aplicației Paypoint efectuează plăți către diverşi Furnizori de Servicii clienti ai Paypoint, pe baza prezentarii de către acestia (când este cazul) a unui mediu de plată emis de Furnizorul de Servicii (de ex. factură, inștiintare de plată cu cod de bare, card, decizie impunere taxe și impozite etc) și/sau introducerea/ selectarea informațiilor relevante pe Terminal sau accesarea funcționalităților Aplicației paypoint.
ee) Transfer de Bani - sunt Tranzacţii de Trimitere, Tranzacţiile de Primire. Paypoint are dreptul de a modifica oricând condițiile în care este furnizat Serviciul de Transfer de Bani.
ff) Tranzacţie de Primire - este un Serviciu de Tansfer de Bani prin care un Destinatar primeşte fonduri direct de la o instituție de plată sau prin intermediul Agentului, ca urmare a unei Tranzacţii de Trimitere.
gg) Tranzacţie de Trimitere - este un Serviciu de Transfer de Bani în care un Client plăteşte un comision şi furnizează bani direct către instituția de plată sau către Agentul în vederea trimiterii acelora către un Destinatar.
hh) Tranzactie - reprezintă Tranzacție Numerar, Tranzacție cu Cardul si Tranzacție On Line cu Cardul.
ii) Tranzacție cu Numerar - reprezinta colectarea de la Client a unei plati în numerar catre un Furnizor de Servicii/Tranzacție de Primire/Tranzacție de Trimitere, prin preluarea informatiilor de pe un mediu de plata (de ex. scanare cod de bare) de catre Agent, pentru înregistrarea platii la Terminal si emiterea ulterioara a Chitantei (dovada platii) de catre Terminal.
jj) Tranzacție cu Cardul - reprezinta colectarea de la Client a unei plati efectuate prin folosirea Cardului, catre un Furnizor de Servicii, prin preluarea informatiilor de pe un mediu de plata (de ex. scanare cod de bare) de catre Agent, pentru inregistrarea platii la Terminal si emiterea ulterioara a Chitantei (dovada platii) de catre Terminal.
kk) Tranzacție On Line cu Cardul - reprezinta colectarea de la Client prin intermediul Aplicatiei Paypoint a unei plati efectuate de catre Client prin intermediul Cardului, a carei executare se bazeaza pe infrastructura unei scheme de plata al unei institutii de plata (banca).
2. EXECUTAREA TRANZACȚIILOR
1. O Tranzacție este considerată autorizată dacă Clientul şi-a exprimat consimţământul pentru executarea acesteia. Prin solicitarea către Agentul Paypoint de a efectua o Tranzacție sau prin bifarea Condițiilor generale privind furnizarea Aplicației Paypoint, Clientul își exprimă consimțământul pentru efectuarea Tranzacției.
2. În cadrul Tranzacțiilor suma transferată constă în suma netă plus Comisionul aferent pentru îndeplinirea Tranzacției, dacă se aplică. Sumele transferate prin intermediul Terminalelor nu pot depăși suma de 5.000 (cinci mii) lei per zi/per Client.
3. Rambursarea unei Tranzacții se poate efectua astfel:
• cu Comisionul aferent, dacă este aplicabil, în situația în care motivul rambursării Tranzacției ține de Paypoint.
• fără Comisionul aferent, dacă este aplicabil, în situația în care motivul rambursării este datorat Clientului.
4. În ambele cazuri, rambursarea se face în LEI.
5. Suma Tranzacției va fi transferată în contul Furnizorului de Servicii, cel mai târziu până la sfârşitul următoarei zile lucrătoare, cu excepția situațiilor în care transferul este suspendat la procesare ca urmare a unor dispoziții din partea autorităților abilitate. În această situație, termenul de transfer se prelungește cu perioada dispusă pentru suspendare, Paypoint/Agentului neputându-i-se imputa niciun fel de prejudicii suferite de Client, ca urmare a neexecutării ordinelor.
6. Paypoint, prin Agent sau Terminal, furnizează Clientului, imediat după efectuarea plății o Chitanță, în care sunt precizate informaţiile prevăzute de legislația în vigoare.
7. În cazul Tranzacțiilor efectuate prin Aplicația Paypoint, Tranzacțiile se efectuează în conformitate cu prezentele Condiții Generale de Afaceri, acestea completându-se cu Condițiile generale privind furnizarea Aplicației Paypoint https://www.paypoint.ro/aplicatia-paypoint .
3. CONDIȚII GENERALE
1. Tranzacțiile efectuate în Locație, prin Agent sau Aplicația Paypoint, după caz, constau în Tranzacții solicitate de Clienti, către Furnizorii de Servicii, conform normelor şi procedurilor interne și tehnice ale Paypoint. Tranzacțiile au la bază prevederile legislaţiei interne, UE și internaționale.
2. Paypoint/Agentul, în vederea respectării legislației cu privire la prevenirea și combaterea spalării banilor și cunoastere a clientelei, îşi rezervă dreptul de a solicita şi obţine de la Clienti informaţiile/documentele considerate necesare în vederea efectuării Tranzacțiilor.
3. Paypoint poate acorda bonusuri şi alte drepturi pe baza cardurilor de fidelitate unor Clienti. Aceste drepturi vor putea fi anulate/ ridicate unilateral de Paypoint, fără preaviz, la prima încălcare/nerespectare de către Client a legislaţiei în vigoare, a clauzelor respectivei promoţii sau a Condiţiilor Generale de Afaceri.
4. Clientul răspunde de corectitudinea şi realitatea datelor furnizate în vederea realizării Tranzacției.
5. Paypoint/Agentul poate stabili anumite limite în care se pot efectua încasări şi plăţi de la şi către Clienți.
6. În cazul modificării Condiţiilor Generale de Afaceri, Paypoint se obligă să le prezinte Clientului spre informare, pe website-ul https://www.paypoint.ro . Paypoint îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral Condiţiile Generale de Afaceri oricând va considera oportun.
7. Paypoint are dreptul să refuze executarea oricăror instrucțiuni în condițiile în care acestea contravin politicilor sale interne, incluzând, dar nelimitându-se la procedurile interne sau/ și a standardelor naționale pe care aceasta le respectă, a legii, a unui act normativ emis de către o autoritate relevantă, neputându-i-se imputa niciun fel de prejudicii suferite de Client ca urmare a neexecutării sau executării cu întârziere Tranzacțiilor efectuate de Client.
8. Persoanele fizice devin clienţi ai Paypoint în momentul efectuării unor Tranzacții, calitate în care li se opun prevederile Condiţiilor Generale de Afaceri.
9. Evidenţa Clientilor se face prin organizarea bazei de date proprii a Paypoint. La efectuarea Tranzacțiilor, Clientul este introdus în baza de date și orice Tranzacție se poate efectua în baza unui document emis de către Furnizorul de Servicii (factura de utilități, înștiințare de plată etc) sau prin introducerea elementelor de identificare aferente unui serviciu/produs.
10. Procesarea datelor se realizează cronologic, formarea bazei de date este un proces continuu, în care vor fi stocate informaţiile particulare, care pot cuprinde și date cu caracter personal ale fiecărui Client (nume, prenume, cod numeric personal, număr de telefon, număr înmatriculare autovehicul, suma platită în numerar etc.), conform cerințelor legale.
4. CONFIDENŢIALITATEA
1. Relaţiile între Paypoint și Clienți au la bază încrederea reciprocă şi respectarea confidentialităţii informaţiilor.
2. Datele de identificare ale Clienţilor Paypoint, precum şi Tranzacțiile efectuate constituie secrete profesionale, dezvăluirea acestora efectuându-se numai în cadrul unor proceduri judiciare sau la solicitarea persoanelor autorizate de lege.
3. Informaţiile se furnizează numai Clienţilor Paypoint, dacă solicitantul îşi demonstrează interesul legitim pentru acestea şi în cazul în care acesta figurează în desfăşurătorul zilnic al Tranzacțiilor.
4. Informaţia constă în date financiare ale Tranzacției şi comentarii generale referitoare la datele Clientului.
5. Clientul autorizează Paypoint să transfere şi să comunice orice fel de informaţii referitoare la Client către Agent şi partenerilor contractuali aflați pe întregul circuit al sumei, pentru folosire confidenţială, în legatură cu prestarea oricărui serviciu Clientului.
6. Paypoint va depune toate diligenţele necesare pentru menţinerea confidenţialităţii asupra informaţiilor obţinute unul despre celălalt în derularea relațiilor contractuale, cu respectarea, totuşi, a prevederilor oricărei legi sau ordin al unei autorităţi competente care permit/solicită dezvăluiri.
Clauza confidenţialităţii nu se va aplica dacă:
a) Informaţia este cerută de o autoritate/instituție competentă.
b) Informația este dezvăluită către consultanții, auditorii, subcontractanții și afiliații Paypoint.
c) Clientul autorizează expres și în scris Paypoint/Agentul să dezvăluie informaţiile.
d) În orice altă situaţie prevăzută de lege.
5. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
1. În situatia în care printre informațiile furnizate se află și date cu caracter personal, Paypoint are obligația de a păstra confidențialitatea acestor date, să le prelucreze în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date și să nu le utilizeze în scop de marketing direct.
2. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va face în conformitate cu Politica PayPoint privind confidențialitatea prelucrării datelor cu caracter personal: https://www.paypoint.ro
3. PayPoint asigura respectarea drepturilor persoanelor vizate în cadrul proceselor care implică prelucrarea a datelor cu caracter personal, modalitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către PayPoint sunt aduse la cunoștința clienților persoane fizice, prin Nota de Informare privind datele cu caracter personal pe care PayPoint le poate deține sau prelucra. https://www.paypoint.ro
4. Persoanele vizate care doresc să inițieze o reclamație cu privire la modul în care PayPoint utilizează datele cu caracter personal, pot transmite un e-mail cu detaliile reclamației la adresa de e-mail : [email protected]. PayPoint va răspunde solicitărilor acestora fără întârzieri nejustificate, în principiu, în termen de 30 zile de la primirea solicitării. Persoanei care efectuează solicitarea i se pot cere informații suplimentare de către PayPoint, pentru a-i confirma identitatea.
5. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România. Pentru informații suplimentare despre drepturile persoanelor vizate și modul de a transmite o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România, persoanele vizate pot consulta website-ul Autorității : http://www.dataprotection.ro.
6. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
6.1 RĂSPUNDERE PAYPOINT
Paypoint răspunde pentru:
1. Respectarea instrucţiunilor primite de la Client.
2. Informarea prealabilă a Clientului, privind caracteristicile Serviciilor, conform prevederilor legislației în vigoare.
3. Respectarea termenului de operare a unei Tranzactii, din momentul primirii ordinului de plată de la Client şi până la trimiterea acestuia Furnizorului de Servicii, în conformitate cu prevederile legale.
4. Transferarea întregii sume nete a Tranzacției.
5. Efectuarea în timp util a operaţiunilor dispuse de către Client, cu excepția operațiunilor pentru care s-a dispus suspendarea pentru o anumită perioadă de timp. Îndeplinirea acestora se prelungește cu perioada de suspendare dispusă.
6. Depunerea, la cererea Clientului, de eforturi imediate, indiferent de răspunderea sa, pentru a identifica şi a urmări Tranzacația, notificându-l pe Client cu privire la rezultate, în cazul unei Tranzacții neexecutate sau incorect executate. Costurile acestor investigații vor fi suportate de către Paypoint, dacă se dovedește culpa acestuia și vor fi suportate de către Client dacă vina este exclusiv a acestuia.
7. Utilizarea adecvată a tehnicilor şi instrumentelor de operare pentru bună executare a Tranzacției.
8. Repararea prejudiciilor aduse Clienților din culpa angajaţilor săi.
Paypoint nu va răspunde pentru :
1. Neefectuarea Tranzacțiilor din motive neimputabile angajaţilor săi, în condiţiile respectării dispoziţiilor primite de la Clienti.
2. Daunele suferite de Client, ca urmare a imposibilităţii identificării acestuia sau a imposibilităţii prezentării unui document de plată valabil.
3. Efectele Tranzacțiilor dispuse de Clientul sumei pentru care acesta şi-a modificat instrucţiunea, ulterior dispoziţiei iniţiale care a stat la baza Tranzacției.
4. Consecinţele survenite ca urmare a necomunicării în timp şi/sau comunicării defectuase a datelor furnizate către Paypoint.
5. Întârzieri în decontări datorate circuitului bancar, de către băncile cu care Paypoint are relaţii contractuale.
6. Consecinţele generate ca urmare a situaţiilor de fortă majoră și cazului fortuit.
7. Efectele produse de întelegerile de orice fel între Clienti, în care Paypoint nu este parte.
8. Nerespectarea de către partenerii bancari şi/sau instituţii de plată a prevederilor stipulate în contractele încheiate cu aceştia.
9. Furnizarea serviciilor către Client de către Furizorii de Servicii.
10. Validitatea banilor.
11. Neridicarea/pierderea/distrugerea Chitanței de către Client.
12. Corectitudinea datelor comunicate de către Client la momentul inițierii unui transfer, respectiv : ID Client, Număr factură/ Document de plată, CNP, nume si prenume/ denumire, după caz, Furnizor de Servicii, număr de telefon, cont bancar Furnizor de Servicii, adresa Furnizor de Servicii, scopul și natura Tranzacției și alte infromații necesare.
13. Furnizarea de către Clienți unor terți a informațiilor legate de Elementele de Securitate, Codul de Activare, Codul PIN, Codul PIN Trazacție, Contul de Utilizator și alte informații, Paypoint neavând nicio răspundere cu privire la fraudele și alte fapte penale săvârșite ca urmare a acestor dezvăluiri, precum și în privința prejudiciilor suferite de Clienți.
14. Fapte penale săvârșite de terți, cum ar fi, de exemplu: inșelătorie, fals, uz de fals, infracțiuni informatice, ale căror victime pot fi Clienții.
6.2 RĂSPUNDERE CLIENT
Clientul răspunde pentru:
1. Nerespectarea prevederilor din Condiţiile Generale de Afaceri, Condițiile generale privind furnizarea Aplicației Paypoint, condițiilor privind utilizarea serviciilor prin Terminale, a contractelor şi întelegerilor încheiate cu Paypoint.
2. Exactitatea şi realitatea datelor şi informaţiilor furnizate în vederea efectuării efectuării Tranzacțiilor sau a înţelegerilor de orice fel încheiate între Paypoint și Client.
3. Nesesizarea, în termen de maximum 24 ore de la data efectuării Tranzacției, în legatură cu înregistrări eronate sau sume necuvenite ridicate.
4. Supravegherea verificării şi numărării banilor în momentul efectuării Tranzacției.
5. Păstrarea confidențialității și furnizarea către terți a unor informații privind: Elementele de Securitate, Codul de Activare, Codul PIN, Codul PIN Trazacție, Contul de Utilizator, precum și alte informații privind efectuarea Tranzacțiilor.
6. Clientul este responsabil pentru păstrarea Chitanței.
7. Clientul este răspunzător pentru transmiterea către terți codurilor generate în executarea serviciilor.
8. Prejudiciile cauzate de terți, prin utilizarea Aplicației Paypoint, Elementelor de Securitate, Codului de Activare, Codului PIN, Codului PIN Trazacție, Contului de Utilizator, precum și alte informații privind efectuarea Tranzacțiilor.
7. CONDIȚII DE EFECTUARE A TRANZACȚIILOR
1. Plata prin Serviciul Paypoint poate fi efectuată prin următoarele metode:
a) în numerar
b) prin card bancar
c) prin Aplicația Paypoint
2. În cazul plății facturilor de utilități sau altor documente de plată care conțin cod de bare, Tranzacția se poate face fie prin scanarea codului de bare înscris pe factură/document de plată, fie prin tastarea informațiilor necesare efectuării Tranzacției/accesarea funcționalităților din Aplicația Paypoint.
3. Prin scanarea codului de bare înscris pe factură/document de plată, informațiile conținute de factură/document de plată vor fi preluate în mod automat de către Terminal/Aplicația Paypoint, iar în urma efectuării plății, se va genera în mod automat Chitanța (în cazul Terminalelor) sau un mesaj (în cazul Aplicației Paypoint) ce confirmă efectuarea Tranzacției.
4. În cazul în care se optează pentru introducerea manuală a informațiilor în vederea efectuării unei Tranzacții, se parcurg următorii pași :
a) Se pot introduce elementele de identificare ale Clientului, respectiv : codul de client, numărul de factură, codul de bare, numărul de telefon, respectiv suma ce trebuie plătită de către Client.
b) În vederea efectuării încărcării electronice, se va introduce numărul de telefon pentru care se dorește efectuarea încărcării. În urma operațiunii de încărcare electronică se generează un cod de încarcare electronică, imprimat pe Chitanță (ÎN CAZUL Tranzacțiilor efectuate prin Terminale).
5. Este exclusiv responsabilitatea și dreptul Clientului de a alege metoda de plată, Furnizorul de Servicii și suma ce trebuie plătită.
6. Achitarea plății se realizează printr-una din metodele de plată aleasă de Client.
7. În cazul plății în numerar sau cu Cardul, Terminalul va elibera Chitanța, pe care sunt înscrise înformațiile prevăzute de legislația în vigoare, respectiv cel puțin : denumire furnizor de servicii, număr factură/document de plată, cod client, suma plătită.
8. Clientul este responsabil să se asigure că este disponibil un credit suficient pe contul cardului bancar utilizat la momentul efectuării plății pentru a permite finalizarea Tranzacției.
9. Dacă în timpul procesării Tranzacției se produce o eroare, următoarele cauze și soluții se aplică, după cum urmează :
a) În cazul în care nu se va genera Chitanța, din lipsa hărtie, Clientul va solicita imediat Agentului eliberarea unei Chitanțe, după alimentarea Terminalului cu hărtie sau va contacta Paypoint în vederea eliberării Chitanței.
b) În cazul în care apărut o eroare temporară în timpul procesării plății cauzată de conexiunea de internet, Tranzacția nu se poate efectua.
c) În cazul în care datele de autorizare furnizate de Client sunt invalide sau incomplete, suma aferentă Tranzacții nu a fost retrasă din contul bancar și Tranzacția nu se poate efectua. Pentru a efectua Tranzacția, Clientul trebuie să furnizeze datele valide și complete.
d) În cazul în care cardul Clientului nu conține suficiente resurse financiare în contul bancar pentru a efectua Tranzacția, suma acestei operațiuni nu a fost retrasă din contul acesteia. Pentru a a efectua Tranzacția, Clientul va alimenta cu suma necesară contul cardului și va repeta operațiunea de achitare sau va încerca finalizarea plății cu un card cu suficiente resurse financiare.
10. Este responsabilitatea exclusivă a Clientului de a se asigura că deține suficiente fonduri pentru a achita nota de plată scadentă. Dacă Terminalul nu este funcțional în vederea efectuării Tranzacției, Clientul este în continuare responsabil pentru efectuarea plăților la timp în conformitate cu termenii prevăzuți de legislația în vigoare.
11. În cazul în care Tranzacția este realizată printr-una din metodele sus-menționate, pe ecranul Terminalului se va genera un mesaj “Tranzacție realizată cu succes“, acest lucru însemnând că suma plătită de Client a fost încasată. Acest document este valabil juridic și poate fi prezentat la solicitare pentru a confirma Tranzacția și alte detalii ale plății efectuate de Client. De asemenea, în cazul Tranzacțiilor efectuate prin Aplicația Paypoint, se va gebera un mesaj care confirmă că Tranzacția este realizată, inregistrările din aplicație confirmând Tranzacția.
11. Tranzacțiile efectuate prin Aplicația Paypoint se efectuează conform prezentelor condiții, acestea completându-se cu Condițiile generale privind furnizarea Aplicației Paypoint: https://www.paypoint.ro/aplicatia-paypoint
12. Debitarea și transferul plăților înseamnă mișcarea surselor financiare transferate de la Client în conturile de destinație ale Furnizorilor de Servicii. Debitarea și transferul plăților se efectuează doar în baza confirmării electronice a Paypoint despre încasarea plății.
13. Debitarea și transferarea plăților la destinație are loc zilnic, după cum urmează :
a) Plățile achitate de Client până la ora 23.59, se debitează și transferă în conturile Furnizorilor de Servicii, a doua zi, de la ora 14.30.
b) În cazul zilelor de sărbătoare și zilelor nelucrătoare, plățile se debitează și transferă în zilele lucrătoare imediat următoare.
14. În cazul în care datele bancare de destinație a plăților indicate de Furnizorul de Servicii sunt incorecte, plățile se vor restitui. Redebitarea acestor plăți se va iniția după corectarea datelor bancare, prin urmare, în acest caz, termenii indicați mai sus nu vor fi respectați.
15. Respectarea termenilor de achitare/stingere a obligațiilor este responsabilitatea exclusivă a Clientului (subiectului obligației).
16. Clientul este de acord să nu interfațeze cu serverele sau rețelele ce au legătură cu Serviciul Paypoint sau să nu încalce nicio procedură, politică sau regulament ce au legătură cu Serviciul Paypoint, inclusiv să nu:
a) Pretindă că este altă persoană în timp ce folosește Serviciul Paypoint.
b) Folosească Serviciul Paypoint în scopuri ilegale.
c) Revândă sau exporte servicii de plată asociate cu Serviciul Paypoint.
17. Pentru a utiliza Serviciul Paypoint, Clientului i se poate solicita să furnizeze anumite informații cum ar fi: sume, informații Client, număr de telefon etc, ca parte a procesului de procesare a plății. În cazul necesității introducerii unor date necesare procesării plății, responsabilitatea corectitudinii informațiilor introduse (etc) aparține în totalitate Clientului.
18. Clientului nu îi este recomandat să transmită cardul bancar, informațiile de autentificare și codurile generate prin efectuarea unei Tranzacții. Orice asemenea transmitere este responsabilitatea exclusivă a Clientului pentru care își asumă toate consecințele asociate.
Restituirea plăților
Plățile odată achitate și transferate către Furnizorii de Servicii nu pot fi restituite prin intermediul Paypoint, cu excepția cazurilor de anulare. Orice cerere de restituire se va adresa către Paypoint.
Anularea plăților
1. Tranzacțiile efectuate prin Paypoint nu se admit spre anulare, pentru a nu facilita scenariile de fraudare, prin care Clientul având documentul de confirmare a plății, beneficiază de serviciu, după care solicită anularea plății respective.
2. În calitate de excepție de la această regulă, Clientul poate solicita anularea Tranzacțiilor efectuate prin Paypoint, numai din motiv imputabile Paypoint.
3. Pentru anularea Tranzacțiilor, Clientul va solicita în scris (online sau pe suport de hârtie) anularea plății. Paypoint va verifica respectarea acestor condiții și va autoriza anularea plății, din motive imputabile Paypoint.
4. În cazul autorizării anulării Tranzacției, plata va fi restituită Clientului de către Paypoint. În cazul anulărilor, dacă se aplică, Comisionul nu se pot returna.
5. Serviciul Paypoint este disponibil în cadrul programului de lucru al Locației în care este instalat Terminalul.
6. Dacă una din metodele de plată nu este disponibilă, Paypoint recomandă Clientilor să încerce orice altă metodă sau să încerce efectuarea Tranzacției în alt interval de timp, după soluționarea problemelor de indisponibilitate.
7. Paypoint este responsabilă pentru a asigura că sistemul său informatic este operațional și pregătit pentru funcționare și că respectă toate reglementările aplicabile.
8. Prin utilizarea serviciilor Paypoint, Clientul înțelege și este de acord că toate resursele pe care le furnizează Paypoint și Agentul sunt „așa cum sunt" și „așa cum sunt disponibile". Aceasta înseamnă că Paypoint și Agentul nu garantează că :
a) utilizarea resurselor serviciilor furnizate de Paypoint va satisface toate nevoile sau cerințele Dumneavoastră.
b) utilizarea resurselor serviciilor furnizate de Paypoint va fi neîntreruptă, în timp util, sigură sau fără erori.
9. Paypoint nu acceptă răspunderea pentru daune, pierderi, costuri (inclusiv costuri juridice), cheltuieli indirecte, pierderi sau daune de orice fel care pot fi suferite sau suportate de Client în utilizarea oricărui serviciu.
10. Clientul nu poate invoca motivul necunoaşterii legislaţiei, a reglementărilor interne şi internaţionale în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor, a prevederilor prezentelor Condiţii Generale de Afaceri.
11. În cazul în care sunt necesare, Paypoint va efectua verificări suplimentare impuse de legislația în vigoare privind prevenirea și combaterea spălării banilor, caz în care termenele de executare a Tranzacțiilor se prelungesc până la finalizarea verificărilor impuse de lege.
12. Paypoint își rezervă dreptul de a solicita Clientului orice document suplimentar considerat util pentru îndeplinirea Tranzacției, în vederea respectării prevederilor în vigoare privind prevenirea și combaterea spălării banilor și cunoașterea clientelei.
13. Paypoint este îndreptăţită, în mod unilateral şi fără o notificare prealabilă, să închidă orice relație cu Clientul, în cazul în care deţine informaţii sau are suspiciuni că modul de utilizare de către Client a contului sau sau a sumelor transferate/ primite de către acesta ar avea legătură cu activităţi în afara legii.
14. Paypoint îşi rezervă dreptul să solicite daune morale, în condiţiile legii, Clientului care, prin declaraţii deformate sau prin informaţii false, făcute publice, afectează prestigiul Paypoint.
8. RECLAMAŢII, DISPUTE ŞI LITIGII
1. Relaţiile dintre Paypoint şi Client sunt guvernate de legislaţia română.
2. Prin urmare, orice petiție, plângere, contestație pe marginea achitării plăților se va expedia către Paypoint.
PENTRU SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII, VĂ RUGĂM SĂ VA ADRESAȚI PRIN URMĂTOARELE CANALE DE COMUNICARE APARȚINÂND PAYPOINT:
Adresa: București, Piața Charles de Gaulle nr. 15, etaj 4, Sector 1
E-mail: [email protected]
Call Center: 0786 225 577
3. În cazul solicitărilor expediate în scris, echipa de suport a Paypoint va depune tot efortul pentru a oferi răspunsuri în termen de cel mult 30 zile lucrătoare de la primirea acesteia. În cazul în care nu primiți un răspuns în acest termen, cel mai probabil operatorii noștri sunt supraîncărcați, și ca urmare vă rugăm să reveniți cu un mesaj repetat dacă chestiunea Dumneavoastră nu suferă amânare, iar echipa noastră va reprioritiza cererea Dumneavoastră.
4. Pentru a beneficia de suport în cazul unei deficiențe sau probleme apărute, recomandăm:
• Sesizarea echipei Paypoint, prin Agent, în cel mult 7 zile de la depistarea incidentului/problemei.
• Expedierea tuturor actelor/documentelor solicitate de echipa de suport Paypoint.
5. Disputele dintre părţi se vor soluţiona pe cale amiabilă. Când acest lucru nu este posibil, competente pentru soluţionarea acestor litigii sunt instanţele judecătoreşti, în funcţie de dispoziţiile legale în vigoare.
6. În cazul nerespectării legislaţiei în vigoare în domeniu şi/sau a prezentelor Condiţii Generale de Afaceri, Clienţii, persoanele fizice pot sesiza Paypoint direct sau prin Agent și/ sau Autoritatea Naţională pentru Protecţia Clientilor.
7. În cazul în care Paypoint nu a răspuns solicitarii Clientului în termen de 30 zile lucrătoare de la înregistrarea sesizării, acesta se poate adresa instituțiilor abilitate.
8. Paypoint/Agentul poate fi acţionată în justiţie, din punct de vedere teritorial, numai la instanţa judecătorească de la sediul social.
9. Contractele încheiate de Client cu terţe persoane nu sunt opozabile Paypoint, chiar dacă aceasta a avut cunoştinţa de încheierea acestora, Paypoint nefiind parte în aceste contracte.
10. Paypoint are dreptul de a opune Clientului prevederile legislaţiei interne în materie, regulile şi uzanţele internaţionale precum şi propriile sale norme şi proceduri de lucru, în orice dispute decurgând din aplicarea acestora, chiar dacă Clientul invocă pierderi sau daune rezultate din aplicarea lor.
SERVICIUL ÎNCASARE SUME
1. Prin Terminal/Aplicația Paypoint, conectat(ă) la Centrul de Procesare al Paypoint, se colectează/facilitează colectarea sumelor datorate şi plătibile de către Clienti diverşilor Furnizori de Servicii, clienți Paypoint. Sumele colectate pot reprezenta (cu rol ilustrativ și nu limitativ): contravaloare facturi de servicii, rate credite, rate asigurări, rate debite, coduri numerice de monedă electronică, vinietă (tarif utilizare rețele drumuri) etc. Încasarea plăților folosind Terminalul sau Aplicația Paypoint este concepută pentru a fi simplă și intuitivă: se realizează pe baza prezentării de către Clienți a unui mediu de plată acceptat, emis de Furnizorul de Servicii (de exemplu factura, inștiințare de plată cu cod de bare, card etc) ori prin introducerea și/sau selectarea informațiilor relevante pe Terminal/Aplicația Paypoint.
2. Cu ajutorul Terminalului/Aplicația Paypoint, fie se scaneaza Codul de bare (sau proceseaza un alt suport de plata acceptat), fie se introduce și/sau selectează pe Terminal/Aplicația Paypoint informațiile relevante, se încasează valoarea corespunzătoare de la Client și apoi confirmă acest lucru pe Terminal/Aplicația Paypoint. Terminalul/Aplicația Paypoint înregistrează Tranzacția în sistemul informatic Paypoint, după care, Terminalul emite o Chitanţă incluzând mesajul „Tranzacție Reusită”, ce se înmânează Clientului ca dovadă a plății, iar Aplicația Paypoint confrmă efectuarea Tranzacției printr-un mesaj.
ÎNCARCARE ELECTRONICĂ
1. Prin Terminal/Aplicația Paypoint, conectat(ă) la Centrul de Procesare al Paypoint, se pot vinde catre Clienti Cartele Valorice Electronice (E-vouchere) de diverse valori, ce contin un cod PIN de incarcare si o serie, si fac parte din categoria produselor cu plata anticipata oferite de diversi Furnizori de Servicii din domeniul telcomunicațiilor, clienti ai Paypoint.
2. Se selecteaza pe Terminal/Aplicația Paypoint tipul de E-voucher solicitat de Client (precizand Furnizorul de Servicii si valoarea de incarcare), se incaseaza valoarea corespunzatoare de la Client si apoi confirma acest lucru pe Terminal/Aplicația Paypoint. Terminalul/Aplicația Paypoint înregistrează Tranzacția în sistemul informatic Paypoint, după care, Terminalul emite o Chitanţă (E-voucher) incluzând mesajul „Tranzacție Reusită”, ce se înmânează Clientului ca dovadă a plății, iar Aplicația Paypoint confrmă efectuarea Tranzacției printr-un mesaj.
SERVICIUL COLET EXPRES
1. Prin Terminal/Aplicația Paypoint, conectat(ă) la Centrul de Procesare al Paypoint, Agentul va prelua Coletele (de la Curier sau de la Clienti), le va depozita temporar in magazinul sau si apoi le va preda (catre Clienti sau Curier) – Serviciul de Manipulare si Depozitare Temporara Colete ; va incasa de la Clienti, cand e cazul, contravaloarea Coletelor (Ramburs) si/sau a Tarifului de Transport al Coletelor livrate prin Curier. Preluarea si predarea Coletelor se va face prin scanarea/introducerea codului de bare tiparit pe Colete prin Terminalul PayPoint si/sau scanare/introducere Cod Colectare si cu tiparirea pe Terminal a documentelor corespunzatoare de confirmare predare-primire Colet, destinate, in functie de caz, Clientului sau Curierului. De asemenea, incasarea, contravalorii Coletelor (Ramburs) si/sau, dupa caz, a Tarifului de Transport Colet, se va face conform informatiilor obtinute de pe Terminal in urma scanarii/introducerii Codului de Bare si/sau Codului de Colectare, cu tiparirea pe Terminal a documentului corespunzator de confirmare plata (Documentul Dovada Plata) si inmanarea acestuia Clientului.
2. Specificatii referitoare la Colete : dimensiunile si greutatea nu sunt atipice (nu depasesc limita dimensionala de aproximativ [60 cmx 90cmx 60 cm] si greutatea aproximativa de 10 kg) ; nu exista suspiciuni – exprimate in mod rezonabil, pe baza observarii Coletului – in ceea ce priveste continutul acestuia, respectiv Coletele nu contin materiale inflamabile, arme, droguri, pietre si metale pretioase, bani, animale vii sau orice altceva nepermis de legislatia aplicabila serviciilor de curierat ; Coletele nu sunt neambalate, nu prezinta ambalaje deteriorate, sau nu sunt ambalate superficial astfel incat prin manipulare sa se poata deteriora ; Coletele nu prezinta pe ambalaj inscriptii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri ;
3. Conditii : Codul de Bare poate fi scanat pe Terminal si este validat de Sistemul PayPoint iar Tranzactia se finalizeaza cu succes ; in cazul preluarii de la/predarii catre Client, acesta a achitat – daca este cazul – sumele aferente, conform informatiilor afisate pe Terminal. Sa refuză predarea Coletului catre Client daca : Clientul nu mentioneaza un Cod de Colectare, Codul de Colectare introdus in Sistemul PayPoint nu genereaza informatii cu privire la un Colet, Clientul nu prezinta un act de indentitate sau Clientul nu achita, cand este cazul, contravaloarea Rambursului si/sau a Tarifului de Transport ; daca rezulta in mod neindoielnic, in urma utilizarii unor metode de observare rezonabile care sa nu afecteze confidentialitatea Coletului, ca acesta contine bunuri interzise la transport sau ca nu respecta conditiile speciale de transport, conform legislatiei aplicabile serviciilor de curierat sau ca acesta a produs sau poate produce iminent pagube persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau altor Colete.
PRODUSE ȘI SERVICII DIGITALE
1. Prin Terminal/Aplicația Paypoint, conectat(ă) la Centrul de Procesare al Paypoint, se pot vinde catre Clienti Produse și Servicii Digitale, respectiv Cartele Valorice Electronice (E-vouchere) de diverse valori, ce contin un cod PIN de incarcare si o serie, si fac parte din categoria produselor cu plata anticipata oferite de diversi Furnizori de Servicii din domeniul jocurilor electronice, TV, divertisment etc, clienti ai Paypoint Services SRL.
2. Terminalul/Aplicația Paypoint înregistrează Tranzacția în sistemul informatic Paypoint, după care, Terminalul emite o Chitanţă (E-voucher) incluzând mesajul „Tranzacție Reusită”, ce se înmânează Clientului ca dovadă a plății, iar Aplicația Paypoint confrmă efectuarea Tranzacției printr-un mesaj.
3. Valoarea Nominala E-Voucher: reprezinta valoarea in Euro/USD/RON (dupa caz) a fiecarui tip de Cartela Valorica Electronica asa cum a fost definita de Furnizorul de Serviciu, ce se tipareste pe E-Voucherul achizitionat de Client.
4. Codul de Activare - reprezintă o combinație de cifre sau de cifre și litere înscrisă pe Chitanță/generat prin Aplicația Paypoint, care permite folosirea Produselor și Serviciilor Digitale de catre un Client. Utilizarea Codului de Activare se face conform condițiilor impuse de Furnizorul de Servicii.
SERVICII MONEDĂ ELECTRONICĂ
1. Prin Terminal/Aplicația Paypoint, conectat(ă) la Centrul de Procesare al Paypoint se pot vinde catre Clienti E-vouchere de diverse valori emise de Furnizorii de Servicii - emitenți de monedă electronică, clienti ai Paypoint Services SRL.
2. Terminalul/Aplicația Paypoint înregistrează Tranzacția în sistemul informatic Paypoint, după care, Terminalul emite o Chitanţă (E-voucher) incluzând mesajul „Tranzacție Reusită”, ce se înmânează Clientului ca dovadă a plății, iar Aplicația Paypoint confrmă efectuarea Tranzacției printr-un mesaj.
3. Paypoint Services SRL va putea proceda la suspendarea Serviciului de Monedă Electronică, imediat, fără preaviz sau alta formalitate si fara a putea fi tinuta la plata de despagubiri de catre Agent, Clienti sau catre terti, in urmatoarele situatii: a) In cazuri de frauda sau de suspiciuni rezonabile ale Paypoint Services SRL cu privire la iminenta aparitiei unui caz de frauda sau din motive obiective legate de securitatea Tranzacțiilor, precum si in caz de suspiciuni de utilizare neautorizata sau frauduloasa a Serviciului de Monedă Electronică; b) Existenta unor instructiuni sau recomandari ale Bancii Nationale a Romaniei/oricaror altor autoritati competente; c) Paypoint Services SRL are suspiciuni rezonabile cu privire la implicarea Agentului /Clientului in operatiuni de spalare bani sau de finantare a terorismului; d) Incetarea, din orice motiv, de catre Paypoint Services SRL a furnizarii de servicii de Monedă Electronică.
SERVICIUL TRANSFER DE BANI
1. Prin Terminalul conectat la Centrul de Procesare al Paypoint se poate oferi Serviciul de Transfer de Bani.
2. Agentul, în fiecare dintre Locatii va primi fonduri de la Clienti (“Expeditori”) pentru a efectua Transferuri de Bani; si la o solicitare corespunzatoare si autorizata în conformitate cu cerințele Serviciului va efectua păți catre destinatarii Transferurilor de Bani care au fost inițiate din orice asemenea Locație în care este operat Serviciul de Transfer de Bani.
3. Clientul va plăti pentru furnizarea serviciului de Transfer de Bani Comisioanele comunicate de Agent și afișate pe ecranul Terminalului.
4. Terminalul emite Chitanta în două exemplare, un exemplar va fi reținut de Agent si un exemplar va fi înmânat Clientului.
5. Clientul are obligația de a semna exemplarul Chitanței ce va fi reținut de Agent și formularul ce conține termenii și condițiile de furnizare a serviciilui de transfer de bani de către Western Union.
6. Condiții:
• nu se va accepta de la Clienti plata pentru Serviciul Transfer de Bani (inclusiv suma de transferat), altfel decât sub forma de numerar; si/sau
• nu se va trimite vreun Transfer de Bani decât daca suma este integrala, formata din comision plus suma de transferat, si este achitata în avans.
7. Se selecteaza pe Terminal serviciul solicitat de Client, se incaseaza/transmite valoarea corespunzatoare de la/la Client si apoi confirma acest lucru pe Terminal. Terminalul înregistrează Tranzacția în sistemul informatic Paypoint, după care, Terminalul emite două Chitanţe dintre care una se înmânează Clientului ca dovadă a plății.
PRODUSE LOTERISTICE
1. Clientii pot achiziționa Produsele Loteristice prin intermediul Terminalelor aflate în custodia Agentului.
2. La jocurile loteristice organizate și administrate de Compania Națională Loteria Română (CNLR) se participă în baza Biletului de Joc emis de Terminalul Paypoint.
3. Numărul de Produse Loteristice pe care le poate cumpăra un Client este nelimitat.
4. Biletul de Joc emis de Terminal este documentul care atestă participarea la joc prin intermediul Terminalului și în baza căruia se pot ridica eventualele câștiguri de la CNLR.
5. Terminalul va permite înregistrarea modalităților de joc și a numerelor/opțiunilor alese/jucate de participant prin selectarea modalităților de joc și a numerelor/opțiunilor alese/jucate.
6. Indiferent de tipul jocului LOTO, Biletele de Joc valide emise de Terminal vor cuprinde minim următoarele informații:
• Logo-ul “Loteria Română”;
• Denumirea jocului (LOTO 6/49, JOKER, etc);
• T: Codul mijlocului de joc (=Cod agenţie+Cod mijloc de joc in agentie);
• M: Codul operatorului
• TR: Numărul Tranzacției;
• C: Codul de control;
• J: Codul jocului (ex:49 – Loto 6/49)
• B: Numărul de ordine al biletului jucat de la începutul perioadei de joc;
• DT: Data tragerii pentru care a fost jucat biletul;
• P: Codul perioadei de joc pentru care s-a jucat biletul;
• V: Numărul de variante jucate la jocul principal ;
• Ora şi Data : Ora și data la care s-a făcut validarea biletului ;
• Pronosticuri :
• Codul zonei pe bilet (ex: A, B, C, D, în funcție de tipul jocului);
• Numărul de numere în variantă simplă (ex: 06 în cazul variantelor simple sau combinate) sau codul schemei;
• Numerele/opțiunile alese/jucate de Client;
• Jocul secundar - Intervalul de numere generate pentru jocul secundar, DA/NU pentru cazul în care numerele generate la jocul secundar sunt valide sau nu ;
• Preț Total: Prețul total al Biletului de Joc;
• Codul de bare al biletului fizic validat.
7. Este interzisă vânzarea de Bilete de Joc către persoanele cu vârsta până la 18 ani. Pentru a preveni participarea minorilor la jocurile de noroc, se va solicita actul de identitate al Clientilor înainte de accesarea serviciului de achizitie a Produselor Loteristice de pe Terminal.
8. Clientul a luat cunoștință asupra faptului ca Biletele de Joc achitate şi emise nu pot fi anulate.