IE is not supported! Please open this website in other browser.
1. Despre aplicația mobilă PayPoint ePOS
Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile PayPoint ePOS aplicabile Utilizatorilor (denumiți în continuare “Termenii”) constituie un contract legal încheiat între PayPoint Services SRL Cod unic de înregistrare 21307815, RC J40/4785/2007, cu sediul social în București, Piața Charles de Gaulles nr. 15, etaj 4, sector 1, Telefon 021-409.1400 și Agentul având ca obiect utilizarea aplicației PayPoint ePOS (denumită în continuare “Aplicația” sau PayPoint ePOS) pentru acceptarea la plată a cardurilor.
Recomandăm parcurgerea integrală a prezenților Termeni și Condiții înainte de luarea deciziei acceptării lor și continuarea procesului de înregistrare. În cazul în care nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor, vă rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicația și nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse în aplicație. Puteți dezinstala aplicația mobilă PayPoint ePOS în orice moment după înregistrare dacă nu mai sunteți de acord cu prezenții Termeni.
Alegând opțiunea „Am citit si sunt de acord cu termenii si conditiile aplicației PayPoint ePOS.” din cadrul aplicației, sunteți de acord cu utilizarea PayPoint ePOS în condițiile menționate în termenii de utilizare.
Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei PayPoint ePOS, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română. Prezenții termeni completează Contractul de acceptare la plată a cardurilor prin aplicația mobilă PayPoint ePOS, precum și regulamentele oficiale ale organizațiilor internaționale de carduri (VISA/Mastercard) pentru acceptarea la plată a cardurilor.
Pentru a putea folosi PayPoint ePOS, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza și/sau beneficia de serviciile oferite în cadrul aplicației, este necesar sa fiti utilizator desemnat de către clientul persoana juridică al PayPoint Services SRL, care a contractat serviciul de acceptare la plata a cardurilor.
PayPoint Service SRL și CEC Bank România depun toate eforturile împotriva utilizării necorespunzătoare a acestei aplicații și a facilităților acesteia. PayPoint Services SRL va monitoriza modul de utilizare a aplicației pentru a se asigura ca acesta corespunde prezenților Termeni și că serviciul de acceptare la plată a cardului nu este folosit într-un mod abuziv.
2. Cum accesați aplicația PayPoint ePOS?
PayPoint ePOS este o aplicație (software) certificată de organizațiile internaționale de carduri (Visa/Mastercard),proprietate CEC Bank România, operaționalizată și furnizată de către PayPoint Services SRL instalată pe dispozitive eligibile ce utilizează sisteme de operare Android, ce permite preluarea, prelucrarea, stocarea și transmiterea de informaţii privind plata cu cardul efectuată la punctele de vânzare ale Clientului (persoana juridică – comercianti) care a contractat serviciul de acceptare la plata a cardurilor.
Aplicația este accesibilă doar utilizatorilor autorizați, conform credențialelor și instrucțiunilor oferite de către PayPoint Services SRL, prin intermediul dispozitivului mobil cu conexiune la Internet.
3. Înregistrarea și identificarea utilizatorului
Pentru înregistrarea în aplicația PayPoint ePOS este necesar ca utilizatorul să fie autorizat pentru a opera aplicația de către clientul care a contractat serviciul de acceptare la plată a cardurilor de la PayPoint Services SRL. Pentru înregistrarea în aplicația PayPoint ePOS și crearea contului este necesar ca utilizatorul să furnizeze următoarele informații obligatorii:
- numărul de telefon, validat prin introducerea codului unic primit prin SMS;
- codul de identificare utilizator.
Utilizatorii sunt identificați drept utilizatori autorizati pentru folosirea aplicație mobile PayPoint ePOS în baza următoarelor informații: numărul de telefon, numele și prenumele declarate către PayPoint Services SRL la momentul deschiderii relației de afaceri sau al actualizării datelor în sistem și a codului de identificare utilizator.
Prin înrolare în aplicația mobilă PayPoint ePOS, utilizatorul are posibilitatea de a efectua următoarele operațiuni financiare: plăți contactless prin intermediul cardurilori/portofelelor digitale, anulări de tranzactii, vizualizare istoric de tranzacționare.
Debitarea sau creditarea sumelor se vor realiza în contul bancar menționat în contractul de acceptare la plată.
PayPoint Services SRL își rezervă dreptul de a suspenda utilizarea datelor de conectare sau a contului de utilizator în cazurile în care există suspiciuni legate de compromiterea securității acestora sau de utilizări neautorizate sau frauduloase. PayPoint Services SRL va informa în prealabil utilizatorul/clientul care a contractat serviciul de acceptare la plată a cardurilor sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor sale de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. PayPoint Services SRL va reactiva datele de conectare/ Contul de utilizator, (după caz) sau va furniza utilizatorului/companiei date de conectare noi/Cont nou, în cel mai scurt timp posibil, după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.
4. Declarații, obligații și garanții
La momentul înregistrării în vederea utilizării aplicației PayPoint ePOS, utilizatorul își asumă următoarele declarații, obligații și garanții:
- utilizatorul are dreptul, autoritatea și capacitatea deplină de exercițiu în vederea accesării și
utilizării aplicației;
- utilizatorul aplicației este autorizat și desemnat de către persoana juridica aflată în relație
contractuală cu PayPoint Services SRL, în vederea prestării serviciului de acceptare la plată
a cardurilor;
- nu va comunica parola de deblocare a telefonului, parola aplicației sau codul de identificare
unei terțe persoane, întrucat prin divulgarea acestora se va expune riscului de utilizare a
aplicației de către persoane neautorizate. Utilizatorul este exclusiv responsabil pentru
menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a datelor introduse în aplicația PayPoint
ePOS și a parolei de deblocare a dispozitivului mobil, asumându-și responsabilitatea
exclusivă pentru activitățile de orice natură derulate pe contul comerciantului;
- se obligă să anunțe imediat PayPoint Services SRL în legătura cu orice utilizare neautorizată
a contului sau cu orice încălcare a securității contului de care devine conștient sau pe care în
mod rezonabil ar trebui să o suspende. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare,
PayPoint Services SRL nu va răspunde pentru pierderile pe care utilizatorul ar putea să le
suporte ca urmare a utilizării neautorizate a contului (indiferent dacă o astfel de utilizare se
produce cu sau fără cunoștința utilizatorului);
- utilizatorul aplicației își asumă întreaga răspundere pentru cazul în care tranzacțiile nu
corespund operațiunilor financiare pentru care a fost autorizat de către persoana juridică ce a
contractat serviciul de acceptare la plată a cardurilor de la PayPoint Services SRL;
- nu va comunica unor terțe persoane codul de identificare, parola sau codul unic primit pe
numărul de telefon pentru înrolarea în aplicația PayPoint ePOS;
- se obligă să anunțe în cazul lipsei, pierderii sau furtului dispozitivului mobil pe care este
instalataă aplicația PayPoint ePOS;
- se obligă să dezinstaleze aplicația în cazul în care telefonul pe care a fost instalată inițial nu
mai aparține utilizatorului sau nu îl mai utilizează (în alte cazuri decât întreruperile justificate
de activitate, precum pe perioada concediilor de odihnă sau a suspendării justificate a
activității) sau dacă îl înstrăinează sub orice formă, pe orice perioadă, unei persoane care nu
a fost identificată ca utilizator de către persoana juridica ce a contractat serviciul de acceptare
la plată a cardurilor de la PayPoint Services SRL;
- nu va falsifica sau oferi informații eronate despre identitatea sau intențiile sale în legătură cu
orice ar avea legatură cu aplicația;
- nu va transmite, distribui sau oferi orice informații sau materiale care sunt în tot sau în parte
ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care încalcă ordinea publică și
bunele moravuri;
- va asigura și menține securitatea fizică și logică a dispozitivului mobil, conform
recomandărilor producătorului și a bunelor practici;
- va actualiza sistemul de operare al telefonului conform recomandărilor producătorului și va
utiliza doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producător;
- nu va dezactiva protecțiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de
producătorul telefonului;
- nu va dezactiva protecțiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de
producătorul telefonului;
- va instala și utiliza PayPoint ePOS respectând întocmai instrucțiunile transmise de către
PayPoint Services SRL;
- se va asigura ca orice date introduse în aplicatie sunt corecte și complete.
- va încălca drepturi de proprietate, dreptul privind confidențialitatea sau datele cu caracter
personal ale utilizatorilor de carduri implicate în tranzacționare;
- va utiliza conținutul aplicației pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
- nu va utiliza aplicația pentru a accepta plăți în afara teritoriului României;
- nu va folosi alte conturi de e-mail decât cele indicate lui PayPoint ePOS pentru transmiterea
chitanțelor sau a altor elemente legate de tranzacțiile efectuate prin aplicatia PayPoint ePOS,
- confirmă că a citit prezenții Termeni, că este de acord cu acesția, în vederea utilizării
aplicației;
- prin utilizarea aplicaţiei nu va încălca nicio lege sau regulament în vigoare pe teritoriul
României, fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor şi regulamentelor locale
aplicabile.
5. Încetarea sau modificarea aplicației PayPoint ePOS
Încetarea utilizării PayPoint ePOS poate interveni în următoarele situații:
a) la inițiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitivul mobil, prin
instrucțiuni expres transmise de către personalul de decizie reprezentant al persoanei juridice
în relația cu PayPoint Services SRL;
b) din inițiativa PayPoint Services SRL, dacă se constată că utilizatorul nu respectă regulile
unei conduite comerciale adecvate și prin comportamentul său aduce prejudicii de orice natură
lui PayPoint și imaginii acestuia;
c) în momentul încetării relației de afaceri între persoana juridică ce a contractat serviciul de
acceptare la plată a cardurilor și PayPoint Services SRL.
PayPoint Services SRL poate suspenda sau modifica serviciul de acceptare la plată a cardurilor oferit prin aplicația mobile ePOS imediat, din orice motiv, (inclusiv in situația în care sunt necesare lucrări de mentenanță aplicație/sistem de procesare). De asemenea, PayPoint Services SRL este îndreptățit să retragă de la utilizare aplicația PayPoint ePOS, cu notificare prealabilă de cel puțin 30 de zile a clientului .
PayPoint Services SRL poate modifica prezenții Termeni, prin publicarea modificărilor în aplicația PayPoint ePOS. În acest caz, utilizatorii vor fi notificați prin intermediul aplicației și/sau prin orice altă metodă de comunicare agreată de comun acord utilizând datele de contact furnizate de client în relatia cu PayPoint Services SRL. De la momentul notificării sau, după caz, de la data indicată în notificare ca fiind cea de la care se modifică acești Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabilă versiunea actualizată a acestora.
În situația în care utilizatorul nu agrează noii Termeni revizuiți, acesta este îndreptățit să dezinstaleze oricând aplicația PayPoint ePOS, cu efect imediat.
În cazul în care vor fi implementate servicii suplimentare în cadrul aplicației, acestea se vor supune acelorași reguli, termeni și condiții cuprinse în prezentele clauze, în cazul în care acestea nu vor beneficia de personalizări de la serviciul standard.
6. Proprietatea intelectuală
Utilizatorul declară în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toata structura grafică, conținutul aplicației și materialele audio-video accesate sunt proprietatea PayPoint Services SRL și CEC Bank, excepție făcând informațiile, elementele grafice aparținând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor.
Utilizatorul acceptă că orice software folosit în legătură cu serviciile oferite în aplicație conține informații confidențiale și aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.
Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizării acestei aplicații, în parte sau complet.
Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.
7. Pentru ce nu suntem responsabili
Serviciul de acceptare la plată a cardurilor oferit prin aplicația mobile PayPoint ePOS este furnizat exclusiv utilizatorilor autorizați ai persoanei juridice aflată în relație contractuală cu PayPoint Services SR. Aplicația nu va fi compatibilă cu toate echipamentele mobile care utilizează sistemul de operare Android.
Utilizatorul va avea în vedere faptul că este posibil să intervină erori în procesul de furnizare/ funcționare a aplicației, însă acestea vor fi corectate la momentul apariţiei lor sau ulterior, în funcție de gradul de dificultate al acestora.
Utilizatorul aplicației este unicul responsabil pentru utilizarea acesteia. PayPoint Services SRL nu poate fi considerată responsabil pentru efectele generate de utilizarea necorespunzătoare a aplicaţiei de către utilizator sau terţi, de costurile generate de utilizarea aplicaţiei sau de accesul terţilor la anumite informaţii personale şi/sau confidenţiale sau a datelor cu caracter personal din aplicaţie ca urmare a nerespectării/incalcarii de catre Utilizator a termenilor de utilizare. Pentru limitarea unor potenţiale riscuri survenite în procesul de utilizare a aplicaţiei de către terţi, PayPoint Services SRL reiterează utilizatorilor importanța respectării obligațiilor asumate în articolul 4 din prezenții Termeni.
PayPoint Services SRL nu are acces la sistemul de operare al dispozitivului mobil folosit de către utilizatori, nefiind responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breşă de securitate cauzată de viruşi, erori, înşelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operaţiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a reţelei sau orice altă defecţiune tehnică produsă.
Astfel, PayPoint Services SRL nu va fi considerat responsabil pentru nicio pierdere sau daună care nu a putut fi prevăzută în limite rezonabile la data la care clientul a inițiat utilizarea aplicatiei PayPoint ePOS sau care nu se află sub controlul PayPoint Services SRL.
De asemenea, PayPoint Services SRL nu va fi considerat responsabil pentru:
a. nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) generată de nerespectarea prezenților
Termeni;
b. acuratețea datelor din aplicație, disponibilitatea sau fiabilitatea oricăror informații, conținut,
puse la dispoziție de către orice aplicație terță, de exemplu, a aplicatiilor de monitorizare a
activității fizice. Ca atare, Banca nu răspunde pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate
sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de
aplicații terțe.
c. problemele de sănătate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive și aplicații,
din activitatea fizică desfășurată de utilizator.
d. orice pierdere sau compromitere a conţinutului dispozitivului sau a altor date ale
utilizatorului, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de PayPoint Services
SRL sau nu se află sub controlul acesteia în limitele rezonabilului. De asemenea, se va avea
în vedere faptul că PayPoint Services SRL nu răspunde faţă de utilizatori şi/sau faţă de terţe
părţi pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de
profit, câştiguri nerealizate şi/sau nefructificarea unor oportunităţi de afaceri sau orice alte
pierderi similare suferite ca urmare a lipsei de folosinţă a aplicaţiei şi a serviciilor sau de
calitatea necorespunzătoare a serviciilor.
8. Legea aplicabilă
În cazul apariției unui conflict/neînțelegere legată de utilizarea aplicatiei PayPoint ePOS, se va încerca soluționarea incidentului pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de buna credință.
Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competente din România, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusivă pentru soluționare. Conflictele, disputele și neințelegerile privind încheierea, derularea, executarea și modificarea contractelor încheiate între clienți și PayPoint Services SRL vor fi solutionate de părți pe cale amiabilă, prin modalități de rezolvare alternativă a conflictelor:
- persoane fizice: Centrul de Soluționare Alternativă (CSALB), mediere, conciliere, arbitraj;
- persoane juridice: mediere, conciliere, arbitraj.
în situația în care părțile nu pot ajunge la un acord amiabil, agreat de ambele părți, soluționarea litigiilor privind încheierea, derularea, executarea și modificarea contractelor încheiate între Clienți și PayPoint Services SRL revine instanțelor de judecată competente conform legilor aplicabile.
9. Asistenţă
Pentru orice problemă legată de funcționarea PayPoint ePOS, ne puteti contacta la adresa de email [email protected] sau la numărul de telefon 021 9143.
10. Forța Majoră și cazul fortuit
"Forța Majoră" poate fi invocată de oricare din Părțile contractului, în condițiile prevăzute de Legea 287/2009 privind Codul Civil. PayPoint Services SRL nu este răspunzătoare faţă de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligaţii în caz de forţă majoră/caz fortuit şi, în general, în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul său şi nici pentru operarea şi conexiunea altor reţele naţionale sau străine şi pentru activităţile şi acţiunile lor în general.
Caz de forţă majoră/caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarată sau nu), conflict armat, revoluţie, insurecţie, acţiuni sau ameninţări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acţiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgenţe publice sau orice altă întâmplare, a căror producere este independentă de voința, eforturile și controlul băncii.